این کنترلر یکی از بزرگترین نقاط ضعف نینتندو را دور می زند

اگر محصول در حال حاضر به فروش نرسیده باشد، در وب سایت رسمی برای لیست قرار خواهد گرفت حدود 65 دلار/یورو ارایه شده. اما پس از واردات احتمالی به اروپا، می توان حدس زد که این محصول تا حدودی گران تر خواهد بود.



منبع

کنترلر Nintendo Switch Pro

به دنبال لوازم جانبی هوشمندانه دیگری برای سوئیچ هستید؟ ما در یک نگاه چند ابزار مناسب برای شما داریم:

کنترلر Nintendo Switch Pro

گیم پد نه تنها از نظر فنی برتر از Joy-Cons از نینتندو است – ظاهر آن نیز بسیار چشمگیر است. طرفداران GameCube احتمالاً قبلاً متوجه شباهت این کنترلر شده اند. با این حال، بر خلاف نسخه اصلی، گیم پد Nyxi را می توان در وسط قرار داد اتصال را قطع کنید تا بتوانید تبلت را به نینتندو سوییچ متصل کنید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/14/2023 04:54

Nyxi Wizard Wireless: هزینه جایگزین نینتندو چقدر است؟

Nyxi یک گیم پد جدید برای نینتندو سوییچ معرفی کرده است. اگرچه این محصول به طور رسمی توسط نینتندو مجوز ندارد، اما هدف آن بهبود قابل توجه سرگرمی بازی است. نعمتی برای گیمرهایی که از Joy-Cons دریفت رنج می‌برند: «جادوگر Wireless Joy-Pad»، در میان چیزهای دیگر، استیک‌های آنالوگ بهبود یافته را ارائه می‌دهد. به لطف حسگرهای جلوه هال، تکنیکی که در آن اجزای جداگانه با یکدیگر تماس ندارند مشکلات رانش در تمام طول عمر حذف شدند باشد (منبع: Nyxi).

Switch پس از این همه سال هنوز یکی از محبوب ترین کنسول های موجود در بازار است، اما مشکل معروف Joy-Con دریفت هنوز یک مشکل است. یک شخص ثالث اکنون یک گیم پد را معرفی کرده است که چندین مزیت را به طور همزمان ارائه می دهد، از جمله میله های آنالوگ بهبود یافته.

سوئیچ نینتندو

نینتندو سوییچ: شخص ثالث می خواهد بهتر عمل کند

با این حال، این تنها مزیتی نیست که محصول قرار است ارائه دهد. حلقه‌های اطراف چوب‌ها را می‌توان با هم عوض کرد سفارشی کردن گیم پلی در ژانرها تا بتوانم حلقه داخلی گرد در بازی های مسابقه ای منطقی است، به عنوان مثال، برای تضمین حرکات صاف. برای ژانرهای دیگر، دایره چوبی هشت ضلعی می تواند مفید باشد. همچنین دکمه ها و ماشه های متعدد و همچنین دکمه هایی با قابلیت تخصیص آزاد وجود دارد.