لوازم جانبی جدید یک عملکرد کاربردی به Thermomix اضافه می کند

اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید، می توانید جایگزین های Thermomix را از Lidl یا Aldi نیز پیدا کنید.



منبع

از کل استایلر سبزیجات از پنج قسمت تشکیل شده است: نوار لغزنده ای که اجازه می دهد مواد به آرامی و به طور یکنواخت فشرده شوند. درب رنده ای که دیسک تراش را می پوشاند. خود دیسک تراش که دو طرفه و از فولاد است. علاوه بر این، برای حدود 800 گرم مواد برش خورده یا رنده شده و محوری وجود دارد که روی تیغه همزن قرار می گیرد و چرخش را ممکن می کند.

Vegetable Styler هنوز به طور جداگانه در دسترس نیست

با 99 یورو استایلر جدید سبزیجات تفاوت را ایجاد می کند. پشت نام شیک یک پنهان می شود ضمیمه برای غذاساز، که با آن سبزیجات و میوه ها را کوچک می کنند (منبع: Vorwerk). چهار نوع مختلف برش وجود دارد: برش های نازک، ورقه های ضخیم، رنده نازک و رنده ضخیم. این باید به ظروف Thermomix یک طعم کاملاً جدید بدهد: “با استایلر سبزیجات جدید، اکنون می توانید استانداردهای جدیدی را در سرو ایجاد کنید و تنها با یک برش ظاهری عالی ایجاد کنید.”

استایلر سبزیجات برای Thermomix هنوز به طور جداگانه در دسترس نیست. شروع رسمی فروش در ژوئن 2023 خواهد بود. قبل از آن، کاتر سبزی را فقط می توان به عنوان یک هدیه مهماندار برای تجربه آشپزی یا به عنوان بخشی از بسته “خوب شکل” که شامل یک Thermomix TM6، یک کتاب آشپزی و استایلر سبزیجات در مجموع 1449 یورو هزینه دارد.

دارندگان Thermomix از قیمت های بالا استفاده می کنند. Vorwerk 1399 یورو برای غذاساز محبوب خود دریافت می کند. بنابراین تعجب آور نیست که شرکت سنتی Wuppertal نیز به دنبال لوازم جانبی جدید در جیب خود بگردد.

Vorwerk رنده سبزیجات را برای Thermomix ارائه می دهد

شما می توانید نحوه عملکرد Vegetable Styler را در اینجا در ویدیو مشاهده کنید:

این ارزان نیست، اما کاربردی است: Vorwerk “Styler گیاهی” را برای Thermomix خود معرفی کرده است. این دستگاه غذاساز محبوب را با عملکردی که صاحبان Thermomix سالهاست می خواهند گسترش می دهد.

ترمومیکس

استایلر سبزیجات برای Thermomix