این چیزی است که با شارژ رایگان خودروهای الکترونیکی اتفاق می افتد

حتی می توانید با مبلمان Ikea چیزی به دست آورید:

مزاحم در ایستگاه های شارژ رایگان

در در سوئیس، مشتریان Ikea باید هزینه شارژ را بپردازند. بر این اساس، جای تعجب نیست که Ikea در آلمان نیز می تواند در آینده چیزی برای شارژ هزینه کند. هنوز خیلی دور نیست، اما اگر هزینه های انرژی به همین شکل ادامه پیدا کند، غیرقابل تصور نخواهد بود.

بعد از اینکه Aldi و Lidl ایستگاه های شارژ را شارژ کردند، حداقل در کشور ما متوجه شدم که افراد کمتری خودروهای الکترونیکی خود را در آنجا شارژ می کنند. حتی گاهی افراد بدون شارژ در کنار ایستگاه های شارژ پارک می کنند. از سوی دیگر، در Ikea، هنوز بسیاری از اسکروانجرها هستند که بدون اینکه مشتری باشند، از برق رایگان در خودروهای برقی خود استفاده می کنند. بنابراین جالب است که ببینیم وضعیت چگونه پیش می رود.

قیمت انرژی به شدت افزایش یافته است و به همین دلیل قیمت شارژ خودروهای الکترونیکی به شدت افزایش یافته است. اساساً دیگر شارژ رایگان وجود ندارد. ایکیا اکنون در مورد اینکه چه اتفاقی برای فروشگاه رایگان در فروشگاه های مبلمان می افتد، اظهار نظر کرده است.

Ikea: شارژ خودروهای الکترونیکی فعلا رایگان خواهد بود

در گذشته، در بسیاری از مکان‌ها می‌توانستید خودروی الکترونیکی خود را به صورت رایگان شارژ کنید. Ikea، Aldi و Lidl از جمله محبوب ترین گزینه ها بودند. خرید سریع یا قدم زدن در فروشگاه مبلمان انجام دهید و همزمان خودروی الکترونیکی خود را به صورت رایگان شارژ کنید. چیزی که همیشه یک سرویس عالی بود، اکنون تقریباً در همه جا هزینه دارد. Aldi و Lidl دیگر هزینه ای رایگان ندارند. Ikea یکی از معدود گزینه‌هایی است که می‌توانید هنگام قدم زدن در اطراف خودروی الکتریکی خود را به صورت رایگان شارژ کنید. اما لازم نیست برای همیشه همینطور بماند. همکاران mobiFlip دارند از Ikea آلمان پرسید و پاسخ زیر را دریافت کرد:

تا به حال، مشتریان IKEA می‌توانستند وسایل نقلیه برقی خود را در ساعات کاری به صورت رایگان شارژ کنند. با توجه به وضعیت فعلی بازار انرژی، ما در حال ارزیابی این سرویس هستیم و طراحی مجدد این پیشنهاد را در آینده منتفی نمی‌دانیم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع