به روز رسانی برتر برای Xbox عملکردی را ارائه می دهد که امروز نمی خواهید بدون آن انجام دهید

مایکروسافت مایل است در آینده به پایداری توجه بیشتری داشته باشد. مهمتر از همه، کاهش انتشار کربن مهم است، به همین دلیل اکنون یک گزینه جدید در کنسول های ایکس باکس وجود دارد که پس از به روز رسانی نیز به طور خودکار فعال می شود.

Xbox Series X

ایکس باکس: مایکروسافت می خواهد انتشار کربن را کاهش دهد

شما Xbox Series X|S را خاموش کنید بنابراین قادر به دریافت به روز رسانی خودکار خواهد بود. علاوه بر این، زمانی که نسبت بیشتری از الکتریسیته از منابع کم انتشار در شبکه می‌آید، از داده‌های ردپای کربن منطقه‌ای برای اجرای به‌روزرسانی‌های بازی، برنامه و سیستم عامل Xbox استفاده می‌شود.

این ویژگی در حال حاضر در بین کاربران برنامه Insider در حال آزمایش است. کنسول های آنها به طور خودکار در حالت خاموش شدن قرار گرفت. به گفته مایکروسافت، این باعث صرفه جویی در انرژی می شود، اما این باعث شده است بدون تاثیر منفی در مورد عملکرد یا گیم پلی کنسول. اگر این را نمی‌خواهید، حالت Hibernate/Standby گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید.

به گفته مایکروسافت، ساعت‌های فعال Xbox Series X|S به‌طور خودکار بر اساس زمان‌هایی که کنسول قبلاً استفاده می‌شد، فعال و برنامه‌ریزی می‌شود. بعداً باید هنوز امکان ساعات فعال وجود داشته باشد برای پیکربندی خود، که به طور پیش فرض روی “همیشه روشن” تنظیم شده اند.



منبع

به روز رسانی دیگری از تنظیمات پاور وجود دارد. در اینجا می‌توانید تنظیم جدید «ساعت‌های فعال» را انتخاب کنید. در این مدت مال شما خواهد بود کنسول سریعتر بوت می شود و می توان از راه دور بیدار شد. وقتی زمان تمام می شود، کنسول به طور کامل خاموش می شود و مقداری انرژی بیشتر ذخیره می شود.

مایکروسافت از ترکیبی از سرمایه گذاری در فناوری های پایدار و تغییرات در فرآیندها برای محافظت از محیط زیست استفاده می کند. آخرین سرمایه گذاری این شرکت است آگاه به کربن بودن. به گفته این شرکت (منبع: مایکروسافت) این به معنای کاهش ردپای کربن با بهینه‌سازی به‌روزرسانی‌ها و دانلودها برای اجرا در زمانی است که کنسول می‌تواند از بیشترین انرژی تجدیدپذیر استفاده کند.

در واقع چه کسی جلوتر است؟ Xbox Series X|S یا PS5؟ خوانندگان ما نظر روشنی دارند:

Xbox Series S را در آمازون بررسی کنید

Xbox: آپلود سریعتر در “ساعات فعال”