این رقیب بهتر از دیزنی + و نتفلیکس است

کریستینا کیلبلاک

نکته 3: نوآوری و خلاقیت

در حالی که نتفلیکس در سال های اخیر چندین بار قیمت را افزایش داده است و اشتراک استاندارد اکنون 12.99 یورو هزینه دارد. اپل تنها 6.99 یورو در ماه شارژ می کند. و بدون سیستم ردیف. با این قیمت رزولوشن 4K نیز دریافت می کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بازار استریم در پنج سال گذشته منفجر شده است. ارائه دهندگان بیشتر و بیشتری برای نفع طرفداران فیلم و سریال می جنگند. اما یک ارائه دهنده به ویژه در میان همه اشتراک ها و محتوای انحصاری برجسته است: Apple TV+.

ببینید: قلمرو کورها – تریلر آلمانی

نکته 4: قیمت موسیقی را می سازد

ارائه دهندگانی مانند Netflix و Amazon Prime تقریبا هر روز محتوای جدیدی را منتشر می کنند. کاربر معمولی به معنای واقعی کلمه از عرضه بیش از حد غرق می شود. از طرف دیگر، Apple TV+ محتوای بسیار کمتری منتشر می کند. تمام محتوا با کیفیت بالا تولید شده و فقط از این ارائه دهنده پخش در دسترس است.

خلاقیت یک چیز بزرگ در Apple TV+ است. البته Netflix and Co نیز وجود دارد. مفاهیم غیر معمول یا ایده های دیوانه کننده، اما اپل در اینجا نیز برتری دارد.

Disney+، Netflix، Amazon Prime، WOW، Joyn، Paramount+ و بسیاری دیگر – بازار استریم مکانی بسیار رقابتی است. و هر ارائه دهنده ای می خواهد بهترین باشد. ستاره واقعی در میان همه این پلتفرم ها به ندرت ذکر شده است: Apple TV+.

سیب

Apple TV+ برای طرفداران سریال ضروری است

علاوه بر این، سری های اپل در قالب کلاسیک ظاهر می شوند بنابراین یک قسمت در هفته. در نتیجه، شما به عنوان یک کاربر هرگز احساس از دست دادن اتصال یا فشار تماشای یک فصل در یک آخر هفته را ندارید زیرا سریال بعدی هفته آینده منتشر خواهد شد.

نکته 2: سریال در سطح سینما

طیف سریال ها و فیلم های اپل تی وی + است نسبتا قابل مدیریتاما سوال زیر را از خود بپرسید: آیا ترجیح می دهید برای 20 سریال برتر 6.99 یورو بپردازید یا برای 100 سریال که تنها 10 مورد از آنها واقعا ارزش دیدن دارند؟

Apple TV 4K Wi-Fi 2022 با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت (نسل سوم)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/25 17:55

بر کسی پوشیده نیست که اپل سرمایه عظیمی دارد. و شما می توانید این را در تولیدات آنها ببینید. مثلا سریال See دارد هر قسمت 15 میلیون دلار هزینه (منبع: Collider). این رقابت همچنین مجموعه هایی در محدوده خود دارد که قیمتی مشابه یا حتی بیشتر دارند، اما تفاوت در جزئیات است. با اپل تی وی پلاس، تقریبا تمام فیلم ها و سریال ها با کیفیت فوق العاده بالا تولید می شوند. تولید انبوه سایر ارائه دهندگان نمی تواند ادامه یابد.

نکته خواندن

این سریال پرایم آمازون گران ترین سریال دنیا محسوب می شود. اطلاعات بیشتر در kino.de:

Apple TV 4K Wi-Fi 2022 با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت (نسل سوم)

برای ذکر چند نمونه، سریال See در آینده ای روایت می شود که همه نابینا هستند. در حالی که در تماس‌ها به عنوان بیننده، فقط سیگنال‌های صوتی را می‌بینید که یک داستان احساسی در حال توسعه است. و فرضیه سریال Severance برنده چندین جایزه است یک فکر بی نظیر و توضیح آن چندان آسان نیست.

ما به شما چهار دلیل خوب برای خدمات اشتراک را می گوییم برای هر عاشق سریال ضروری است است:

نکته 1: کیفیت به جای کمیت