Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
گولوم - تخم ها را جوجه ریزی می کند و پرنده را پرورش می دهد - مجله تکنولوژی فودزیلا

گولوم – تخم ها را جوجه ریزی می کند و پرنده را پرورش می دهد

در فصل سوم “Black Dungeons – The Breeder” بالاخره یکی از کارهای دلپذیرتر را دارید و توسط مرد شمعی به ایستگاه پرورش هدایت می شوید. در آنجا باید یک تخم پرنده را با موفقیت از تخم بیرون بیاورید تا روزی بتواند به یک پرنده پیام رسان تبدیل شود. هیچ توضیح بزرگی وجود ندارد، در عوض باید بلافاصله با Smeagol/Gollum شروع کنید. ما توضیح می دهیم که چگونه تخم مرغ را جوجه کشی می کنید و یک پرنده را پرورش می دهید.

ارباب حلقه ها: گولوم

تخم های جوجه کشی: انتخاب رنگ برای پرورش پرندگان

در قفس پرندگان می توانید تخم مرغ آبی غول پیکر را بردارید و مستقیماً به دیگ رنگ بیاورید. شما در پرورش دارید تلاش های زیادی همانطور که شما می خواهید، گلوم در شکست نمی میرد. خوشبختانه، تنها چیزی که نیاز دارید یک موجود پرنده کارآمد است.

برای تخم مرغ سیاه به دو تکه چوب و سه پمپ نیاز دارید. تخم مرغ قهوه ای به سه کنده و چهار پمپ نیاز دارد. با این حال، توضیحات مربوط به تخم مرغ سفید خط خورده است زیرا مقادیر مطابقت ندارند. اگر هنوز می خواهید یکی را پرورش دهید، به چهار چوب و دو پمپ نیاز دارید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زبان ها:انگلیسی آلمانی

تخم مرغ را با مورمک داخل دیگ رنگ بریزید و رنگ آن را انتخاب کنید. شما می توانید یک پرنده سفید، قهوه ای یا سیاه را پرورش دهید. هر رنگ نیاز گرمایی متفاوتی دارد. بنابراین اکنون باید دمای مناسب را در کوره تنظیم کنید تا پرنده بتواند از تخم بیرون بیاید.

استفاده از تعداد صحیح سیاهههای مربوط و حرارت

در اتاق نقاشی هایی از پرورش دهنده پرنده قدیمی وجود دارد که به طور مرموزی ناپدید شده است. نقاشی‌های گچ سفید به شما نشان می‌دهد که برای هر تخم‌مرغ به چه تعداد کنده نیاز دارید و هر چند وقت یک‌بار باید دم‌ها را پمپ کنید. روی دیگ می توانید از خطوط شعله ور ببینید که چند بار قبلاً آتش زده اید.

در اینجا می توانید مواد لازم برای پرورش تخم مرغ قهوه ای را مشاهده کنید. (© GIGA)