این به شما می گوید که آژانس اعتباری چگونه به شما امتیاز می دهد

شوفا می خواهد شفاف تر شود. وعده ای بزرگ پس از دهه ها که در آن آژانس اعتباری مهم ترین راز تجاری خود را با چشمان عقاب زیر نظر گرفته است: امتیاز شوفا. اما اکنون مصرف کنندگان می توانند به صورت آنلاین با شبیه ساز امتیاز بفهمند که شوفا در مورد آنها چه فکر می کند.

شوفا

شبیه ساز امتیاز: شوفا نحوه عملکرد شما را نشان می دهد

شوفا آن را دریافت می کند هیچ داده خصوصی از شما وجود ندارد در عوض، از میان گزینه‌های داده شده، گزینه‌های پاسخی را انتخاب می‌کنید که برای شما مناسب‌تر است. برای هر سوال توضیحی وجود دارد که چرا و چگونه اطلاعات در ارزیابی شوفا نقش دارد.

شوفا به وعده خود عمل می کند: اکنون یک شبیه سازی وجود دارد که مصرف کنندگان می توانند از آن برای درک بهتر نحوه تشکیل امتیاز معروف شوفا استفاده کنند. شبیه ساز امتیاز نقطه عطف دیگری در راه رسیدن به شوفا است شفافیت بیشتر و دوستی مصرف کننده. این باعث می‌شود که اصل امتیازدهی شوفا برای اولین بار قابل درک باشد.»

با نکات ما می توانید هنگام خرید آنلاین مقداری پول پس انداز کنید:

شانس خوب است: به گفته شوفا، شبیه ساز ارزیابی قابل اعتمادی را ارائه می دهد

که در 60.4 درصد از موارد باید نتیجه شبیه ساز با کلاس نتیجه امتیاز پایه شوفا مطابقت دارد. این برای جهت گیری بر اساس داده های شناخته شده شوفا در مورد یک شخص محاسبه می شود. طبق شوفا، 38.2 درصد از افراد حتی در امتیاز پایه نسبت به شبیه ساز نتیجه بهتری می گیرند، در حالی که تنها 1.4 درصد در امتیاز پایه بهتر از شبیه سازی هستند.



منبع

در نتیجه یکی از آنها را دریافت خواهید کرد پنج رتبه: عالی، خوب، قابل قبول، کافی یا ناکافی. مورد دوم با نمره منفی شوفا مطابقت دارد. فقط در صورتی به اینجا می‌رسید که با وجود یادآوری صورت‌حساب‌های معوقه را پرداخت نکرده باشید یا مثلاً ورشکست شوید. مصرف کنندگان تنها در صورتی می توانند از این دسته خارج شوند، حتی با امتیاز واقعی شوفا، در صورتی که مطالبات معوق تسویه شده باشد.

شبیه ساز امتیاز تصویر کاملی را ارائه نمی دهد. داده های دقیق تر و بیشتر در امتیاز شوفا واقعی گنجانده شده است. شوفا قبلاً یک بینش اولیه را ارائه کرده بود. به گفته شوفا، اگر به سوالات موجود در شبیه ساز صادقانه پاسخ دهید، همچنان می توانید یک نتیجه قابل اعتماد بیا بیرون.

اما مصرف کنندگان دقیقاً چه کاری می توانند با آن انجام دهند؟ شبیه ساز امتیاز را می توان به صورت آنلاین از طریق وب سایت شوفا در دسترس قرار داد. بر اساس هفت سوال روی داده‌هایی کلیک می‌کنید که Schufa همچنین برای امتیازدهی استفاده می‌کند: قدیمی‌ترین حساب جاری شما چند ساله است، مثلاً از یک یا چند وام اقساط فعلی استفاده می‌کنید یا به صورت آنلاین خرید می‌کنید.