این اولین شرکت کنندگان بیرون هستند!

آزمون بزرگ عشق جزیره وسوسه چهار زوج به بهشت ​​گرمسیری می روند. ما نشان می دهیم که چه کسی در فصل 5 در برابر وسوسه مقاومت می کند.

همچنین در فصل جاری، چهار زوج از نظر وفاداری مورد آزمایش قرار می گیرند.

  • وجود دارد سارا (23) و نیکو (24)، که از سال 2020 زوج هستند. در این نمایش، پارتی حیوان سابق می خواهد وفاداری خود را به عزیزانش ثابت کند.
  • همچنین چارلین (25) و آدریان (24) بخشی از حزب هستند این دو در یک مهمانی شب سال نو با هم آشنا شدند و اکنون در یک آپارتمان مشترک هستند. با این حال، در گذشته، زمانی که چارلین پیام‌های غیرعادی را در تلفن همراه دوست پسرش پیدا کرد، عشق آنها مورد آزمایش قرار گرفت.
  • همچنین تیتوم (23) و لوئیس (27) در جزیره وسوسه هستند. هر دو نوید آزمون نهایی وفاداری متقابل خود را با شرکت می دهند. آنها سبک زندگی بسیار متفاوتی دارند: در حالی که دانش آموز Tatum دوست دارد مهمانی کند، لوئیس به عنوان مدیر شعبه بسیار کار می کند. از زمانی که تیتوم مرد دیگری را در طول یک شب در آغوش گرفت، لویی به سرعت حسادت کرد.
  • با این حال دارند لورین (22) و آدام (26) تفاوت های دیگر در رابطه: او از توجه مردان دیگر نهایت لذت را می برد، در حالی که او آرزوی خویشتن داری بیشتر را دارد – آیا می تواند به خوبی پیش برود؟

جزیره وسوسه فصل 5: وسوسه کنندگان چه کسانی هستند؟

برای اجرای نمایش دوستیابی قوانین خاصی در “جزیره وسوسه” وجود دارد:

  • این زوج ها بر اساس جنسیت از هم جدا می شوند و در مجموع دو هفته را بدون همسرشان سپری می کنند.
  • دوازده مرد یا زن که با آنها در ویلا زندگی می کنند، هر کدام را همراهی می کنند. وظیفه مجردها اغوای عزیزان است.
  • در طول برنامه، مجری لولا ویپرت ویدیوهایی را به کسانی که جایزه گرفته اند ارائه می دهد. در آن بخشوده‌شدگان می‌توانند صحنه‌های عشوه‌آمیز نیمه بهترشان را ببینند.
  • هیچ برنده ای به معنای کلاسیک وجود ندارد، زیرا شرکت کنندگان در پایان نمایش جایزه ای دریافت نمی کنند. در عوض، آنها از وفاداری خود و شرکای مربوطه خود اطمینان پیدا می کنند. در گذشته، این همیشه به خوبی به پایان نمی رسید: برخی از زوج ها مانند کریستینا دیمیتریو و سالواتوره از فصل 1 از هم جدا شدند.

چه کسی میزبان جزیره وسوسه در سال 2023 است؟

فصل جاری جزیره وسوسه که در زیر آفتاب پرتغال فیلمبرداری شده است، مجری برنامه لولا ویپرت است. او به عنوان مجری سابق رادیو، از فصل 3 با ما بوده است. در سال های اخیر، ناظم، در میان چیزهای دیگر از طریق فرمت های معروفی مانند “Das Supertalent” و “شاهزاده جذاب” نامی ساخت

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

پس از تقلب نامزد نیکو لگات، (قابل درک است) همه چشم ها و گوش ها به آتش کمپ بعدی. ابرهای تاریک فقط برای نیکو و سارا جمع نمی شوند: آدریان نامزد اینگونه خود را نشان می دهد به وضوح پس از عکس های آتش نشانی که دوست دخترش چارلین را با اغواگر میخائیل نشان می دهد شوکه شده است.. “فکر نمی کردم مثل الان از شارلین متنفر باشم“، آدریان وضعیت عاطفی خود را خلاصه می کند. آیا او قبلاً مزخرفات خود را از قسمت های اول فراموش کرده است..؟

ویدیوی ما در زیر شما را با پنج روند نه چندان خوب دوستیابی در زندگی واقعی آشنا می کند که در طول سال ها تکامل یافته اند!

در قسمت 10 جزیره وسوسه چه اتفاقی می افتد؟

زوج ها باید امسال دوباره در برابر وسوسه مقاومت کنند. در پرتغال بهشتی، عشق در فصل 5 سریال “جزیره وسوسه” مورد آزمایش قرار می گیرد. در مجموع دو هفته، زوج ها در ویلاهای مجلل از یکدیگر جدا می مانند که مجردهای جذاب سعی می کنند آنها را اغوا کنند. می‌توانید قسمت‌های فعلی «جزیره وسوسه» را در شبکه RTL + تماشا کنید. تا 22 ژوئن هر پنجشنبه یک قسمت جدید وجود دارد که می توانید آن را روت کنید. ما به شما خواهیم گفت در قسمت 7 کدام زوج ها می توانند مقاومت کنند و کدام نه.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

البته سوال بزرگی که در ذهن همه وجود دارد این است: آیا نیکو که سه بار به دوست دخترش سارا خیانت می کند؟ پشیمانی نشان دهد و علناً اشتباه خود را بپذیرد؟ در ابتدا اینطور به نظر نمی رسد: پس از اینکه دو نفر از سه مرد (لوئیس و آدام) هیچ عکس فعلی از دوست دختر خود دریافت نکردند، لولا اعلام کرد که جزیره وسوسه برای نامزد نیکو به پایان رسیده است. بلافاصله پس از آن، دوست دختر او سارا، که پس از صحنه های نشان داده شده در این ویدئو به گریه افتاد، در اطراف آتش به بحث پرداخت. تند: نیکو هیچ پشیمانی نشان نمی دهد، اما دوست دختر (سابق) خود را حتی بیشتر تحقیر می کند! “احساس خوبی داشتم، مشکل همین استاو با خونسردی توضیح داد و گفت که به سادگی نتوانسته در برابر سیریا اغواگر مقاومت کند و دوست دخترش را کاملاً فراموش کرده است. او نیز به سختی خود را مهار می کند: بعد از مجری لولا جمله معروفش “سارا عزیز، نیکو، تو در «جزیره وسوسه» شکست خوردی“، احساسات در این جوان 24 ساله به جوش آمد. به حدی که او کاملاً آرامش خود را از دست داد و به نیکو در پشت صحنه سیلی زد. در نهایت، کارکنان تولید موفق شدند این دو را از هم جدا کنند. فقط می توان امیدوار بود که بلوند به رابطه خود پایان دهد و می تواند با نقض اعتماد مرتبط مقابله کند.

البته، “جزیره وسوسه” شامل مجردهایی است که مایل به معاشقه هستند و جزیره را ناامن می کنند. در مجموع 12 زن و 12 مرد نیت وفاداری گیرندگان را آزمایش می کنند. شامل آناستازیا، بلا، لورا و ملیسا برای زنان و آنتونیو، فابیانو، لوکاس و کنان برای مردان هستند.

برنامه های عجیب و غریب برای دوستداران زباله را می توانید در گالری عکس مشاهده کنید:

جزیره وسوسه فصل 5: شرکت کنندگان چه کسانی هستند؟