Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
شوک سیستم: هشت نکته برای مبتدیان - مجله تکنولوژی فودزیلا

شوک سیستم: هشت نکته برای مبتدیان

بازسازی از Shooters System Shock کمتر از نسخه اصلی 1994 است.افرادی که هرگز نسخه اصلی را بازی نکرده اند با چالش سختی روبرو هستند. به همین دلیل ما هشت نکته را برای شما آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا با System Shock Remake شروع کنید.

اشیاء را جمع آوری کرده و به قراضه تبدیل کنید: در ایستگاه سیتادل انواع اقلامی را خواهید یافت که می‌توانید در فهرست موجودی خود قرار دهید، اگرچه به نظر می‌رسد هیچ هدفی ندارند. با این حال، این کاملاً درست نیست، زیرا می توانید از آنها درآمدزایی کنید. اگر اقلام موجود در موجودی خود را انتخاب کنید، می توانید ببینید که ارزش آنها چقدر است و هنگام بازیافت آنها چقدر قراضه به دست می آورید. با کلیک راست بر روی مورد می توانید “تبخیر” را انتخاب کنید که مورد را به ضایعات تبدیل می کند. همانطور که بازی پیشرفت می کند، مطمئناً با یک ایستگاه بازیافت روبرو خواهید شد. در آنجا در ازای هر 10 قراضه 1 اعتبار سه گانه دریافت خواهید کرد. بهتر است تا حد امکان قراضه جمع آوری کنید، زیرا می توانید از اعتبارات سه گانه برای خرید مهمات، اسلحه و سایر اقلام مفید از ماشین های فروش استفاده کنید.

تمام دوربین های مداربسته را نابود کنید. (© GIGA)

بقای خود را با خلیج بازسازی تضمین کنید: در برخی از امکانات پزشکی سیتادل چیزی وجود دارد که به عنوان خلیج بازسازی شناخته می شود (که در بازی به آن “تبدیل سایبورگ” نیز می گویند). آنها همیشه قفل هستند، اما با استفاده از یک اهرم یا سایر اتصالات رسانا فعال می شوند. آنها به ویژه در صورتی مفید هستند که زمان زیادی از آخرین امتیاز ذخیره شما گذشته باشد و نمی خواهید پیشرفت خود را پس از مرگ از دست بدهید. یک Transmuter Cyborg فعال شما را در محل در خلیج بازسازی به زندگی باز می گرداند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مسیری را تا محل مرگ مجازی خود دوباره طی کنید، اما هیچ موردی را از طریق احیا از دست نخواهید داد.

از تجهیزات جراحی استفاده می کند و در کیت کمک های اولیه صرفه جویی می کند: بعداً در بازی، برای هر آیتم شفابخش موجودی خود سپاسگزار خواهید بود. پس فقط در مواقع اضطراری شدید از کیت کمک های اولیه استفاده کنید. در عوض، می توانید از یکی از دستگاه های عملیاتی موجود در برخی از طبقات ایستگاه سیتادل استفاده کنید. دستگاه های جراحی چندین مزیت را ارائه می دهند: استفاده از آنها رایگان است، سلامت شما را کاملاً پر می کنند و می توانید هر چند بار که بخواهید از آنها استفاده کنید. عیب: آنها در هر سطحی در دسترس نیستند، به همین دلیل است که پیاده روی طولانی اجتناب ناپذیر است.

در ابتدا از آلودگی بیولوژیکی خودداری کنید: در حال حاضر در سطح اول می توانید با اتاق هایی روبرو شوید که تشعشع آنها به قدری زیاد است که آسیب می بینید. موارد زیر صدق می کند: هر چه تابش بیشتر باشد، آسیب بیشتری می بینید. حتی اگر دوباره اتاق را ترک کنید، تابش همچنان به تأثیر خود ادامه می دهد و به آرامی کاهش می یابد. با این حال، می‌توانید در طول بازی آیتم‌هایی را جمع‌آوری کنید که در صورت استفاده، تشعشعات بعدی را از بین می‌برند و لباس‌هایی پیدا کنید که قرار گرفتن در معرض تشعشعات را کاهش می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید وقت خود را به کاوش در اتاق‌های آلوده اختصاص دهید، ابتدا باید بتوانید بر این اساس خود را مسلح کنید.



منبع

از ایستگاه های شارژ استفاده می کند: انرژی در سیستم شوک ضروری است. نه تنها برای استفاده از اسلحه کمری Sparqbeam به آنها نیاز دارید، بلکه به آنها برای استفاده از ابزارهای خاصی نیاز دارید که در حین پیشرفت در بازی قفل آنها را باز می کنید. وقتی انرژی شما تمام شد، می توانید از بسته های باتری برای پر کردن آنها استفاده کنید. با این حال، فقط در صورت نیاز فوری باید از آنها استفاده کنید. اگر برای تنفس عمیق وقت دارید، باید از ایستگاه های شارژ بازدید کنید. مشابه دستگاه های جراحی، آنها رایگان هستند و می توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند. فقط باید چند ثانیه پس از استفاده منتظر بمانید تا ایستگاه شارژ دوباره برای استفاده آماده شود.

مهمات را ذخیره می کند: بسیاری از دشمنان مانند جهش یافته ها یا ربات های تعمیر را می توان به راحتی با یک سلاح سرد شکست داد. با این حال، شما باید آچار لوله را در سریع ترین زمان ممکن زمین بگذارید و از یک سلاح سرد قوی تری استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید آچار را در اوایل بازی پیدا کنید.

از ایستگاه های شارژ به جای بسته های باتری استفاده می کند. (© GIGA)

برای اینکه در System Shock راه خود را پیدا کنید، جمع آوری دانش مفید در مورد دنیای بازی و اشیاء آن ضرری ندارد. شما از پوست یک هکر شروع می کنید که توسط شرکت “TriOptimum” مجبور می شود تا KI SHODAN را که بر ایستگاه فضایی سیتادل حکومت می کند، از محدودیت های اخلاقی خود رها کند. همانطور که احتمالاً قبلاً می توانید حدس بزنید، موانع هوش مصنوعی بدون فکر تحمیل نشده اند. و بنابراین، پس از بیدار شدن از بیهوشی، خود را در میان فاجعه ای می یابید که SHODAN اکنون به بار آورده است. در زیر هشت نکته برای شما داریم که می‌تواند ورود شما به سیستم شوک را بسیار آسان‌تر کند.

8 نکته برای مبتدیان

زخم های خود را در بیمارستان درمان کنید. (© GIGA)
تمام دوربین های مداربسته را از بین می برد: ده ها دوربین نظارتی را می توان در هر سطح از ایستگاه سیتادل پیدا کرد. اگر آنها را نابود کنید، سطح امنیت را کاهش می دهید. این هیچ تاثیر مستقیمی بر تجربه بازی ندارد – حداقل در طول بازی ما، برای مثال، ما نمی‌توانستیم کاهش تعداد حریفان را درک کنیم – اما برخی از درهای ایستگاه فضایی قفل می‌شوند تا زمانی که شما به زیر سطح امنیتی خاصی سقوط نکنید. پیدا شدن اقلام مفید پشت این درها غیر معمول نیست. در برخی موارد حتی برای پیشرفت در بازی لازم است سطح امنیتی را تا یک محدوده درصدی مشخص کاهش دهید.

هنگام کاوش چشمان خود را باز کنید: بسیاری از اتاق‌ها در System Shock تنها زمانی می‌توانند وارد شوند که شرایط خاصی را برآورده کنید. کارت های دسترسی که مناطق جدیدی را در دنیای بازی باز می کنند را می توان در بیشتر سطوح پیدا کرد. جعبه‌های اتصال پازل‌های کوچکی هستند که می‌توانند اتاق‌ها را روشن کنند و به شما امکان دسترسی به اهرم‌ها یا سوئیچ‌ها را می‌دهند. برای نفوذ به شبکه سیتادل وارد فضای مجازی شوید و چالش را تکمیل کنید تا قفل دروازه های جدید را نیز باز کنید.

تبدیل Cyborg را فعال می کند تا پس از مرگ دوباره احیا شود. (© GIGA)