Ikea Vappeby است محافظت از گرد و غبار و آب طبق استاندارد IP54 می تواند در برابر پاشیدن آب بدون هیچ مشکلی مقاومت کند. یک تسمه حمل در بالا برای حمل و نقل وصل شده است. باتری یکپارچه (3300 میلی آمپر ساعت) همراه با داک شارژ بارگذاری شده است که به عنوان پایه نیز عمل می کند. با این حال، سایر اتصالات شارژ مانند USB-C معمولی هستند نه موجود – Ikea توضیحی برای این موضوع ارائه نمی دهد. زمان پخش 50 درصد است تا 13 ساعت.

باتری اسپیکر بلوتوث Vappeby با ایستگاه شارژ ارائه شده شارژ می شود (منبع تصویر: Ikea)
مرد، زیباست: 19 سانتی متر ارتفاع اسپیکر بلوتوث Vappeby به نظر می رسد مانند یک اردک (یا یک غاز؟) – در نگاه اول مشخص نیست که فناوری زیادی در آن وجود دارد.

Ikea Vappeby: اسپیکر بی سیم کودکان با نور متغیر

منقار زرد یک کنترل مرکزی برای جعبه است: فشار دادن شروع و متوقف می شود پخش موسیقی، چرخاندن صدا را کنترل می کند (به دستورالعمل های عملیاتی، PDF مراجعه کنید). اگر کنترل صدا را به مدت 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید، حالت جفت شدن بلوتوث برای مثال برای اتصال به تلفن همراه فعال می شود. اگر به مدت 20 دقیقه موسیقی پخش نشود، بلندگو خود به خود خاموش می شود. پاپیون عملکردهایی نیز دارد: دکمه سمت چپ چراغ LED را روشن می کند، دکمه سمت راست حالت را تغییر می دهد. برای انتخاب 3 حالت نور: نور کم (به عنوان نور شب)، نور قوی تر (به عنوان نور برجسته) و نور دیسکو (در زمان پخش موسیقی می درخشد).

اسپیکر بلوتوث Vappeby با لامپ: عملکرد نور شب می تواند به خواب کودکان کمک کند (منبع تصویر: Ikea)
اسپیکر بلوتوث Vappeby (سبز)
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اسپیکر Vappeby برای کودکان اکنون در Ikea در دسترس است انواع رنگ سبز و صورتی در دسترس. قیمت 49.99 یورو است. در مجموع یک هدیه جالب برای کودکان (موسیقی و رادیو پخش می کند)، به خصوص از آنجایی که Ikea بدون تنظیمات عمیق تر (به عنوان مثال اکولایزر) و برنامه مناسب گوشی هوشمند انجام می دهد. در اینجا سادگی و طراحی جذاب مورد توجه قرار گرفته است.

اسپیکر بلوتوث Vappeby (سبز)

با بلندگوها (Eneby، Symfonisk)، Ikea به طور فزاینده ای به مناطق دور از مبلمان و نور نفوذ می کند. اسپیکر بلوتوث جدید از سری Vappeby باید در درجه اول برای کودکان جذاب باشد.