اینگونه است که خودروهای الکترونیکی چینی باید آلمان را فتح کنند

با Nio، یک رقیب جدید تسلا از چین در حال ورود به آلمان است. شروع به کار خودروهای الکتریکی خودشان برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. Nio می خواهد در درجه اول با نقطه فروش منحصر به فرد خود متقاعد شود: تعویض خودکار باتری. رئیس اروپایی این خودروساز اکنون نشان داده است که چگونه راهپیمایی پیروزمندانه در آلمان را تصور می کند.

Nio خودروهای الکترونیکی و ایستگاه های تعویض باتری را به آلمان می آورد

با خودروهای الکتریکی Nio، باتری خالی را می توان به طور خودکار با یک باتری کاملا شارژ شده در ایستگاه های شرکت تعویض کرد. کل فرآیند فقط باید 4 دقیقه طول بکشد و در آلمان ارائه می شود. هوی ژانگ، رئیس نیوس اروپا، اکنون اولین جزئیات را فاش کرده است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

شما می توانید برای آلمان با چندین ایستگاه تعویض باتری با خیال راحت حساب کنید”به گفته مدیر او همچنین برای یکی از شریان های اصلی تردد که توسط نیو شناسایی شده مثالی دارد: «در مقطعی احتمالاً از مونیخ تا دریاچه گاردا را خواهیم ساخت.

Nio می خواهد اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2022 در آلمان ارائه و تحویل دهد. همانطور که این شرکت قبلاً اعلام کرده بود، سدان ET7 باید شروع کند. با این حال، سازنده چینی در درجه اول دلیلی برای شروع به کار در آلمان به دلیل این خودروی الکتریکی ارائه نمی دهد، بلکه عمدتاً به این دلیل است که بنابراین Nio جایگزینی برای توقف طولانی مدت شارژ ارائه می دهد.

این یک پروژه بسیار سودآور برای Nio خواهد بود – و همچنین برای رانندگان خودروهای الکترونیکی که می خواهند از شارژ طولانی مدت خودداری کنند اما با Nio رانندگی نمی کنند، هیجان انگیز است. اما هنوز یک علامت سوال بزرگ قبل از طرح وجود دارد، زیرا سازندگان باید روی باتری استاندارد توافق کنند.



منبع

با ET7 و ایستگاه های تعویض باتری، مشتریان در آلمان می توانند انتظار جنبه جدیدی از تحرک الکترونیکی داشته باشند. اما نیو نمی‌خواهد آن را رها کند. “من گفته بودم Nio برای شرکایی که مایل به ارائه این فناوری هستند بسیار باز است.، Hui برنامه هایی را برای ارائه تعویض باتری به دیگر خودروسازان تایید می کند.

بر این اساس، هدف این است که بتوانیم همزمان با تحویل اولین خودروهای الکترونیکی به مشتریان آلمانی که در سه ماهه چهارم سال 2022 پیش بینی می شود، جایگزینی باتری را نیز ارائه دهیم. اول باید ایستگاه های تعویض باتری در امتداد شریان های اصلی ترافیکی و اطراف شهرهای بزرگ به گفته هوی (منبع: Tagesschau) بوجود می آیند. احتمالاً باید مونیخ در اولویت قرار گیرد، جایی که ستاد طراحی چین در آن قرار دارد.

Nio: ماشین الکترونیکی با باتری قابل تعویض به آلمان می آید

تعویض باتری همچنین برای خودروهای الکترونیکی از برندهای دیگر؟ نیو آماده خواهد بود

ET7 از Nio در ویدیو: