انواع بسته بندی قهوه و نسکافه

این واقعیت به خوبی اثبات شده است که حافظه بصری انسان بسیار قدرتمند است و تمایل دارند آنچه را که می بینند حفظ کنند، نسبت به چیزی که آنها «شنیدن» یا «خواندن» را برای مدت زمان بیشتری انجام می دهند. اغلب افراد در زمان خرید، هیجانی عمل می کنند و حتی چیزهایی را میخرند که به آن نیازی ندارند که این هنر یک طراح حرفه ای بسته بندی است که این انگیزه را در مشتری ایجاد کرده تا خود را ملزم به خرید محصول کند. هنگامی که یک آرم خاص را انتخاب می کنید، می توانید آن را حتی بیشتر، هر مورد خود را سفارشی.

نمونه لوگو برای طراحی

این سایت که از فونت های فارسی نیز پشتیبانی می کند جزو وبسایت های خوب برای ساخت لوگو رایگان است هر چند برخی امکانات آن رایگان می باشد. با این منطق علمی می توانید کسب و کارتان را گسترش دهید اگر افراد بتوانند نام تجاری شما را تشخیص دهند. در واقع وقتی انسانها یک طرح خاص بسته بندی خشکبار ببینند، به سختی از یادشان خواهد رفت و همواره به همراه نام برند در ذهنشان حک میشود. کارتن سازی گلبرگ با دارا بودن طراحان ماهر می تواند به تولید کنندگان مواد غذایی برای داشتن یک طرح بسیار زیبا و جذاب کمک کند. معمولاً طراحیهای ساده و جذاب کار بسیار مشکل و زمانبری هستند و نشان از متخصص بودن طراح گرافیست دارند. طبعا اگر شما با یک گرافیست و طراح کارکشته و معروف کار کنید، هزینه طراحی لوگو شما بالا خواهد رفت.

طرح خود را به صورت مجموعه ای از طرحها و آیکونهای چند منظوره و منعطف در اختیار نمونه طراحی های لوگو مشتری بگذارید. می باشد ومعمولا پولی بوده و در برخی از سایت ها رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.کافی است این الگو ها را از سایت ها با پسوند .PSD تهیه کنید و در نرم افزار فتوشاپ اجرا کنید.پسوند .PSD فرمت پروژه های ذخیره شده از نرم افزار فتوشاپ می باشد و با تهیه الگو ها با پسوند .PSD می توانید پروژه ها را در فتوشاپ باز کنید و روی الگو ها کار کنید.برخی از الگوها با تکنیک هایی همراه است که خروجی نهایی را زیباتر می کند.افراد مبتدی از این الگو ها صرفا برای ویرایش /تغییرات جزئی استفاده می کنند.اما با یادگیری تکنیک ها می توانید الگو متفاوت و منحصر به فردی ایجاد کنید و از طرح های مشابه ای که در اکثر سایت ها منتشر شده است خروجی متفاوتی ارائه دهید.

نمونه طراحی گرافیکی

اما موضوعی که وجود دارد این است که خیلی از این اپلیکیشن ها المان های تکراری دارند و یا اصلا الگوی آماده ای ندارند که بتوانید از آنها استفاده کنید و برای خودتان لوگوهای زیبا بسازید. این دسته از محصولات، محصولاتی هستند که امکان فروش آنها بهصورت عادی وجود ندارد و نیاز به تلاش بیشتر برای بازاریابی آنها است. از سوی دیگر بسیاری از افراد زمان کافی برای مطالعه کتاب یا نمونه سوالات آزمون را نداشته و به دنبال راه مناسبتری برای یادگیری هستند. فونتی که بی زمان باشد ولی خاص هم باشد.  گزینه های طراحی به طور خاص برای کسب و کار شما ایجاد می شوند. برای مثال با اضافه کردن رنگ قرمز هیجان و توجه به محصول را ایجاد میکنید، رنگ زرد شادی و سرگرم کننده است در حالی که طراحی با ترکیب رنگ سیاه و سفید احساس پیچیدگی، قدرت و منزلت را بیان میکند. مدها می آیند و می روند، لوگویی که شما طراحی می کنید نباید طوری باشد که مثلا وقتی به آن نگاه می کنیم بگوییم “این که مال سال ۲۰۱۵ هست” پس مواظب باشید که از طراحی های مدی و گرایشی، فونت ها و رنگ های مناسب استفاده کنید.

نمونه ای از طرح بسته بندی گردو

پس از آن با اضافه کردن رنگ سازمانی خود دیگر کار تمام است. زمانی که تقریبا به سبک طراحی لوگو خود دست یافتید، می توانید فونت، رنگ و نماد های مناسب لوگوی خود را انتخاب و تنظیم کنید. شما با یک لوگو منحصر به فرد می توانید خودتان را در جوامع مربوط به کسب و کار مطرح کنید و به عنوان یک برند متمایز شناخته شوید. راه اندازی یک کسب و کار ممکن است آسان باشد، اما یک کار دلسرد کننده این است که آن را به عنوان یک نام تجاری ایجاد کنید، و این می تواند زمانی انجام شود که افراد بتوانند برند شما را تشخیص دهند.

البته در فتوشاپ هم میتوانید تصاویر وکتور بیس ایجاد کنید، ولی محیط کار فتوشاپ برای طراحیهای پیکسل ساخته شده است. هنگامی که یک لوگو را ایجاد می کنید، می توانید بدون ثبت نام آن را دانلود کنید. نام تجاری خود را قرار دهید، رنگ، تراز، اندازه، نسبت و آرم خود را آماده کنید. در حقیقت یک کاتالوگ استاندارد شامل عوامل متعددی است که در طول این مطلب با نمونههایی از آن آشنا شدهاید؛ رنگ، طرح، تعداد صفحات و… یکی از بهترین فرصت ها برای نشان دادن رنگ برند در اذهان مخاطبان ، اقلام چاپی برند و بخصوص طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی است. طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار اولین بازخورد ها را از مخاطب در رابطه با محصول می گیرد و تاثیر چشمگیری در ماندگاری یک برند در حافظه بلند مدت مشتری دارد. شما می توانید تصویر مناسب را از طیف وسیعی از تصاویر موجود در دسته های مختلف انتخاب کنید یا یک تصویر سفارشی را آپلود کنید.

لوگوتایپ شما هر چه خواناتر و ساده تر باشد راحت تر در ذهن مشتری جای خود را پیدا می کند. بدیهی است صاحبان کسب و کار هر چه بیشتر به نقش بستهبندی ایمان می آورند. بنابراین، سوال این است که چه چیزی می توانید برای حافظه بصری مردم برای کسب و کار خود استفاده کنید؟ بنابراین، نیاز به ادامه پریدن اغلب به صفحات دیگرضروری است. وقت آن است که به سلول های خاکستری تان کمی استراحت بدهید. این برای هر کسی که دارای بودجه کمی است ، اما میخواهد لوگوی شخصی برای کسب و کار خود طراحی کند، ارزشمند است. بعضی محصولات ماندگاری کمی دارند و بعضی در مقابل فشار و ضربه شکننده هستند. طراحی لیبلبه دلیل گستردگی محصولات تنوع زیادی دارد و هر کدام از لیبل ها متناسب با محصول بایستی به شیوه ای خاص طراحی شود، به طور مثال طراحی لیبل عسل بایستی متناسب باش ظرف آن انجام شود.

به غیر از این، می توان فقط با ۱۹ دلار یک طراح گرافیک را استخدام کرد که می تواند مفاهیم منحصر به فرد را به طرح های بسیار جذاب تبدیل کند. به طور کلی نرخ اغلب از سوی طراح گرافیکی تعیین می شود ولی اغلب از میزانی کمتر نخواهد بود. همانطور که گفتیم با مشاهده دقیق انواع جعبه ها خواهید دید که نحوه بسته شدن در جعبه ها به طرق مختلف طراحی می شوند. اگر یک کسب و کار تازه کار هستید بهتر است به سراغ طراحی های نیمه حرفه ای بروید تا با قیمت کمتری بتوانید یک لوگو مناسب که شما را تا سال ها همراهی کند داشته باشید. قیمت طراحی لوگو لترمارک تقریبا برابر با لوگوتایپ است و ارزانتر از سایر طراحی های لوگو است. طراحی لوگو ممکن است دشوار به نظر برسد، اما نترسید! همانند شکل ها، رنگ ها هم از نظر روانشناسی، موضوعات مختلفی به ذهن منتقل می کنند و حاوی پیام های روشنی برای مخاطب هستند.

نمونه طراحی لوگو قیمت و تعرفه طراحی کاراکتر از ۱ میلیون تومان آغاز میشود و به نسبت طرح خلق شده تغییرپذیر است. آیا می خواهید طرح های بسیار خوبی برای لوگوی خود داشته باشید؟ آیا می خواهید یک لوگو طراحی کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟ تیراژ چاپ بسته بندی حبوبات با جعبه و کارت حداقل از 1000 عدد شروع می شود. آموزش خط و خوشنویسی از کمهزینهترین ایدهها برای پیج اینستاگرام است؛ چون شما با ابزاری مانند خودکار هم میتوانید کار خود را شروع کنید.

پاسخ واقعا ساده است، لوگو را ایجاد کنید.

شرکت اینپک با سالها تجربه کار تخصصی در این زمینه آماده خدمترسانی به شما عزیزان است. همچنین تاکنون بسیاری از صنایع غذایی و نوشیدنی و حتی دارویی نیز برای بستهبندی محصولات خود به ما سفارش چاپ کارتن پنج لایه را دادهاند. زیرا پرستیژ شما و میزانی که جدی ظاهر خواهید شد را تا حد زیادی لوگو تعیین خواهد کرد و هزینه طراحی لوگو شما حتی اگر زیاد باشد برای شما ارزش خواهد داشت. یک بسته خوب نباید وزن زیاد و سایز بزرگی داشته باشد. بنابراین اگر سیستم یا لپتاپ نسبتا ضعیف یا قدیمیای دارید و زیاد پیش میآید که موقع کار با نرمافزارهای دیگر به مشکل هنگ کردن بَربُخورید، افینیتی دیزاینر گزینۀ مناسب شماست. اگر به دنبال دیده شدن هستید و میخواهید کار خلاقانهای را شروع کنید، اولین هدف پیش روی شما باید متفاوت بودن باشد؛ با در نظر گرفتن نیازها، علایق، انتظارات، بررسی سبک زندگی و… قطعا در میان لوگوها لوگوهای مونوگرام را دیده اید.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم تحریر

بنابراین سازندگان لوگوی رایگان انواع گزینه هایی مانند آرم های رایگان، بردار و سفارشی را فراهم می کند. فارغ از بحث گرافیست نوع لوگوی درخواستی نیز می تواند در تعیین هزینه شما موثر باشد. بهتر است برای بسته بندی هر نوع خشکبار از طراحی مجزا و مرتبط با محصول استفاده شود تا کالا جلوه بهتری در میان دیگر محصولات شرکتهای رقیب داشته باشد. لوگوی ترکیبی لوگویی است که از هر دو روش بالا در طراحی آن استفاده شده است. بدین ترتیب میتوانید ایدههای جذابی برای سفارش طراحی لوگو داشته باشید. علاوه بر این میتوانید با استفاده از مقواهای مستحکم بسته بندی مقاومتری داشته باشید که به شیوه موثرتری از محصول محافظت کند. نرخ طراحی لوگو ترکیبی از هر دو مورد بالا بیشتر است و آنچه که در این طراحی اهمیت دارد این است که کیفیت هر دو مورد بالا رعایت شده و علاوه بر آن از شلوغ شدن بیش از حد لوگو جلوگیری شود.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی

هنگامی که طراحی لوگوی شما نهایی شده است،سایت نیز گزینه های مشابه را برای ایجاد کارت های کسب و کار مشابه که برای هر سازمان کسب و کار بسیار ضروری است ارائه می کند؛ آن را آنلاین یا آفلاین انجام دهید. شما بر حسب کسب و کار و بودجه ای که دارید و همچنین سلیقه و فعالیت تان می توانید طراحی را پیدا کنید تا این کار را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام بدهد و بتوانید برند خودتان را در میان مشتریان و رقیبان به بهترین شکل ممکن مطرح کنید.

احتمالا می دانید که شکل های مختلف (مربع، مستطیل، خط صاف، خطوط منحنی و …) تاثیرات روانی متفاوتی می گذارند؟ لوگو تایپ یک آرم نوشتاری است که با استفاده از فونت های متفاوت دستی و یا کامپیوتری طراحی می شود. قیمت طراحی لوگو تایپ نیز بر همین اساس تعیین می شود و از سایر انواع لوگو ارزان تر است. شما گزینه های بسیار زیادی از سایت های آنلاین با قیمت طراحی لوگو ارزان گرفته تا طراحان کارکشته و حرفه ای با نرخ میلیونی را مقابل خود دارید. من واقعا طرح های ساده ای را که می توان با این سایت در چند کلیک ایجاد کرد، دوست داشتم. به جزئیات طرح توجه کنید، با ایجاد تغییرات جزئی و ظریف آن را جلا دهید. پاسخ واقعا ساده است، لوگو را ایجاد کنید. هر چند وضوح تصویر پایین است، با این حال این بد نیست. هر چه کیفیت بهتر باشد، مشتریان تبدیل به مشتریان وفادار می شوند.

ولی اگر کسب و کار شما بزرگ است و با بودجه بسیار بالایی فعالیت می کند حتما از یک طراحی لوگو حرفه ای و خاص استفاده کنید. قیمت طراحی لوگو را بودجه شما تعیین می کند. به عنوان مثال کسب و کارهای کوچک و یا استارتاپ های نوپا توان مالی پرداخت هزینه های بالا را ندارند و از طراحان گرافیک آماتور و یا شرکت های ارزان قیمت کمک می گیرند. گرچه گرفتن لوگو شما رایگان است، با پرداخت هزینه های دلخواه، می توانید از گرافیک بالا بر روی لوگوی خود در ۸ اندازه مختلف در قالب شفاف استفاده کنید. همچنین، اگر دوست دارید لوگوی شما کیفیت بالاتری داشه باشد، با صرف هزینه های دلخواه، می توانید تصاویر با وضوح بالا را به عنوان فایل های شفاف و مقیاس پذیر دریافت کنید. این برنامه لوگو شما را با وضوح پایین و به همراه واتر مارک میتواند به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.

نمونه طراحی بسته بندی جعبه

هر بار که قصد طراحی یک لوگوی جدید دارید از چک لیست زیراستفاده کنید. خلاقانه ترین سرویس در لیست Logoshi است. بدون هیچ کلاسی، خفن ترین لوگو، پوستر، طرحهای گرافیکی رو تولید کن، همه رو انگشت به دهان کن یا اصلا باهاش پول در بیار! بدون هیچ کلاسی، لوگو، پوستر و طرح های خفن دیگه رو بزن، ملتو انگشت به دهان کن و اصلا حسابی پول در بیار! این نکته را هم در نظر داشته باشید که مخاطب در حال بررسی و مطالعه کاتالوگ، ابتدا به اشیا در حال حرکت در تصاویر توجه میکند و سپس به عامل انسانی، و بعد از آن به موجودات زنده در طرح و در آخر به اشیا بی جان ثابت. بعد از این مرحله فایل لوگو را قرار دهید. پاکت قهوه از سلفون، متالایز یا کرافت تشکیل شده که پس از تولید به صورت فیلم یا همان رول شده در مرحله بعد عملیات پاکت سازی انجام می شود.