اگر دوچرخه برقی دارید، می توانید خوشحال باشید

تا کنون، Auto-Teile-Unger (ATU) هنوز به عنوان یک فروشگاه زنجیره ای از تعمیرات خودرو شناخته می شود، اما به زودی ممکن است تغییر کند. این شرکت همچنین می خواهد خود را به عنوان ایستگاه تعمیر دوچرخه های الکترونیکی و دوچرخه های معمولی تاسيس كردن. همانطور که دو فرد مسئول Florian Kulike و Rüdiger Dehlfing در مصاحبه ای تایید کردند، ساخت یک شبکه سراسری برنامه ریزی شده است.

Acer ebii: دوچرخه الکترونیکی با هوش مصنوعی و محافظ ضد سرقت

کارگاه دوچرخه ATU: اولین آزمایش با موفقیت انجام شد

در مونیخ، ATU اولین کارگاه آزمایشی دوچرخه را راه‌اندازی کرده است، که به گفته خودش «به خوبی شروع می‌کند» و «راه اندازی ایده‌آل» دارد. در عین حال، در حال حاضر یک شبکه سراسری آلمان در حال برنامه ریزی است. شهرها دورتموند و اشتوتگارت قرار است در سال 2023 اضافه شوند، یک سال بعد هامبورگ، برلین، فرایبورگ، هانوفر، کلن، دوسلدورف و نورنبرگ در دستور کار قرار دارند (منبع: MTB-News.de).



منبع به طور کلی، ATU خود را بیشتر به عنوان یک ارائه دهنده خدمات تحرک می بیند تا یک کارگاه کلاسیک. “پتانسیل بسیار زیادی” برای دوچرخه وجود دارد، به همین دلیل است اکنون موقعیت شرکت را “کاملاً جدید” قرار دهید. خواستن به خصوص در مورد دوچرخه های الکترونیکی، شایستگی خاصی ایجاد شده است، زیرا یکی از آنها در حال حاضر با هفت تولید کننده موتور بزرگ همکاری می کند. یک “فروشنده معمولی” نمی تواند چنین چیزی را ارائه دهد.

ATU نامی است که معمولاً با خودروها مرتبط می شود. اما نباید اینطور بماند. این کارگاه های زنجیره ای مشهور قصد دارند دوچرخه های الکترونیکی و دوچرخه های معمولی را در سراسر آلمان تعمیر کنند. مشتریان باید با سرعت و کارآیی جذب شوند

ATU در حال برنامه ریزی کارگاه های دوچرخه در سراسر کشور است

دوچرخه های الکترونیکی با هوش مصنوعی نیز وجود دارد:

مشتریان باید با کارایی و سرعت در تعمیرات اغوا شود نوبت ها به صورت آنلاین رزرو می شوند. مشتریان باید دقیقاً از زمانی که دوچرخه آنها آماده جمع آوری است مطلع شوند. از سوی دیگر، در کارگاه‌های سنتی دوچرخه‌سواری، دوچرخه‌ها «اغلب روزها می‌نشینند» قبل از شروع کار. در یک تحلیل بازار، ATU متوجه شد که مشتریان در ابتدای فصل دوچرخه‌سواری به‌ویژه از کارگاه‌ها آزار می‌دهند.