انجمن درباره تیرانداز علمی تخیلی جدید بحث می کند

اگرچه به غیر از کلیپ بسیار کوتاه، اطلاعات بیشتری در مورد تیراندازی در دست نیست، بحث پر جنب و جوشی در مورد شوتر احتمالی سونی قبلاً در موضوع ResetEra ایجاد شده است. بسیاری از طرفداران اظهار می کنند که آنها در مورد نوعی بازسازی از سه گانه Mass Effect خوشحال می شود، در حالی که این ویدیو نظر سایر نظرات را به یاد Outriders یا Gears of War می اندازد. در حالی که بسیاری از جلوه های بصری ویدیو تحت تأثیر قرار نمی گیرند، با توجه به مراحل اولیه توسعه، نباید بیش از حد معنی دار باشد. در هر صورت، بحث نشان می دهد که علیرغم کوتاه بودن آن، این کلیپ قبلاً در جامعه PS5 مورد توجه قرار گرفته است.

  • “بدیهی است که در آلفای فوق العاده اولیه است، بنابراین من در مورد گرافیک قضاوت نمی کنم، فقط در مورد مفهوم آن به تنهایی قضاوت می کنم. ایده مبارزه با هیولاهای غول پیکر کایجو در یک تیرانداز RPG بسیار جالب به نظر می رسد و من دوست دارم در مورد آن بیشتر بشنوم.” (کاربر ResetEra BabyDontHurtMe)
  • من طراحی و محیط علمی تخیلی اینده را دوست دارم (فکر می‌کنم سونی به چیزهای بیشتری نیاز دارد). با این حال، گفتن بیشتر در حال حاضر سخت است. امیدواریم این نشت برای توسعه دهندگان آزاردهنده نباشد.” (ResetEra User Wing84)
  • “اوه وای، Gears of Effect: Andromeda به نوعی جالب به نظر می رسد!” (ResetEra User Ascenion)
ویدئوی کوتاه صحنه ای را نشان می دهد که به گفته افشاگر شامل الف RPG تیراندازی سوم شخص آینده با محیط علمی تخیلی سرچشمه می گیرد. شخصیتی با یک تفنگ آماده از روی پل می دود، در حالی که در پس زمینه یک موجود غول پیکر از یک ساختمان بالا می رود و در همان زمان به نظر می رسد چشمی شبیه سائورون در آسمان شناور است. اگرچه کیفیت ویدیو به دور از تیغ تیز بودن است و گفته می‌شود که نسخه بسیار اولیه‌ای است، این کلیپ، همراه با توضیحات، نسبتاً سریع تداعی‌کننده مجموعه Mass Effect است.

درز جدیدی در جامعه PS5 موج می زند: گیمرها در حال حاضر در حال بحث در مورد یک کلیپ ویدیویی هستند که یک شوتر علمی تخیلی احتمالاً انحصاری را برای کنسول سونی در سبک Mass Effect نشان می دهد.

پلی استیشن 5

PS5: آیا سونی روی یک شوتر علمی تخیلی جدید کار می کند؟

در ویدیوی ما چند بازی موفق را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید با اطمینان بالایی در سال 2023 انتظار داشته باشید:

طبق اطلاعات فاش شده، این بازی قرار است توسط استودیوی سازنده XDev ساخته شود به طور انحصاری برای PS5 در Unreal Engine 5 توسعه یابد.

نشت PS5: جامعه یک Mass Effect جدید می خواهد

یکی از کاربران توییتر یک کلیپ ویدیویی کوتاه منتشر کرد که ادعا می‌کرد مربوط به یک بازی علمی تخیلی PS5 است. در یک تاپیک ResetEra، Dusk Golem، یک افشاگر معروف، نیز نظر خود را بیان می کند. صحت ویدیو و کار روی بازی را تایید کرد. دلیل کافی برای نگاه دقیق جامعه به این کلیپ کوتاه است.

(منبع: ResetEra)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این کلیپ را در توییتر ببینید: