در Aldi اکنون می توانید با یک تلفن همراه فعلی سامسونگ که نه تنها تجهیزات نسبتاً خوبی را با قیمت درخواستی ارائه می دهد، یک معامله واقعاً خوب دریافت کنید، بلکه عمر باتری بالایی نیز دارد.

Samsung Galaxy A13 با قیمت 119 یورو به فروش می رسد

اگر گوشی سامسونگ را تهیه می کنید، باید این ترفند را بدانید:

سامسونگ گلکسی A13 چه کار می کند؟

از آنجایی که این گوشی جدیدتر سامسونگ است، دیگر منبع تغذیه وجود ندارد. بنابراین باید یک آداپتور برق USB-C بخرید. در حال حاضر می توانید آن را بسیار ارزان از آمازون دریافت کنید (آن را در آمازون بررسی کنید). اما حداقل شما یک سیم کارت Aldi Talk با اعتبار 10 یورو دریافت می کنید، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. همچنین به عنوان هدیه برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یا کودکان بسیار مناسب است.

گلکسی A13 یک گوشی هوشمند معمولی از سامسونگ است که در درجه اول با عمر باتری بسیار طولانی امتیاز کسب می کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نصب شده است که باید چند روز دوام بیاورد. شما همچنین یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی دارید که می توانید به راحتی مطالب را در آن بخوانید. حافظه داخلی 64 گیگابایتی با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت در کناری و عملکرد دو سیم کارته از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. در مجموع، یک گوشی هوشمند اندرویدی قوی که به روز رسانی های طولانی را نیز دریافت خواهد کرد.