از آنجایی که این گوشی جدیدتر سامسونگ است، دیگر منبع تغذیه وجود ندارد. بنابراین باید یک آداپتور برق USB-C بخرید. در حال حاضر می توانید آن را بسیار ارزان از آمازون دریافت کنید (آن را در آمازون بررسی کنید). اما حداقل شما یک سیم کارت Aldi Talk با اعتبار 10 یورو دریافت می کنید، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. همچنین به عنوان هدیه برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یا کودکان بسیار مناسب است.

اگر گوشی سامسونگ را تهیه می کنید، باید این ترفند را بدانید:

سامسونگ گلکسی A13 چه کار می کند؟

اگر در حال حاضر به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی قوی هستید اما نمی‌خواهید برای آن هزینه زیادی کنید، باید Aldi را در 1 سپتامبر 2022 بررسی کنید. می توانید آن را از Aldi Nord و Aldi Süd دریافت کنید سامسونگ گلکسی A13 تنها با قیمت 119 یورو (به آلدی نگاه کنید). قیمت بسیار عالی است، زیرا فروشندگان دیگر مانند آمازون بیش از 150 یورو دریافت می کنند (به آمازون مراجعه کنید). در MediaMarkt حتی بیش از 160 یورو است (به MediaMarkt مراجعه کنید). بنابراین شما بیش از 30 یورو پس انداز می کنید، اما باید به شعبه نیز بروید.

در Aldi می توانید سامسونگ گلکسی A13 را تنها با 119 یورو تهیه کنید (منبع تصویر: GIGA)

از امروز می توانید با یک تلفن همراه فعلی سامسونگ که نه تنها ویژگی های نسبتا خوبی را در قبال قیمت پیشنهادی ارائه می دهد، یک معامله واقعاً خوب از Aldi دریافت کنید، بلکه عمر باتری بالایی نیز دارد.

Samsung Galaxy A13 با قیمت 119 یورو به فروش می رسد

گلکسی A13 یک گوشی هوشمند معمولی از سامسونگ است که در درجه اول با عمر باتری بسیار طولانی امتیاز کسب می کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نصب شده است که باید چند روز دوام بیاورد. شما همچنین یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی دارید که می توانید به راحتی مطالب را در آن بخوانید. حافظه داخلی 64 گیگابایتی با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت در کناری و عملکرد دو سیم کارته از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. در مجموع، یک گوشی هوشمند اندرویدی قوی که به روز رسانی های طولانی را نیز دریافت خواهد کرد.