Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
اپل واچ 7 در کاهش قیمت آشکار: ساعت هوشمند ممنوع ارزان است - مجله تکنولوژی فودزیلا

اپل واچ 7 در کاهش قیمت آشکار: ساعت هوشمند ممنوع ارزان است

هزینه های معمول آمازون برای اپل واچ سری 7 در نسخه موبایل (GPS + Cellular) در سایز 41 میلی متر کل 529 یورو، اما در حال حاضر ما فقط 429 یورو – 100 یورو کمتر پرداخت می کنیم و در نتیجه صرفه جویی 19 درصدی (مشاهده در آمازون). کاهش آشکار قیمت، زیرا در جاهای دیگر حداقل کمتر از 493 یورو پرداخت می کنیم (مقایسه قیمت در Idealo).

اپل واچ 7: ساعت هوشمند ارزان تر از همیشه

اپل واچ سری 7 (GPS، 45 میلی متر) – محصول آلومینیومی (قرمز)، محصول بند ورزشی (قرمز)

ولی قیمتش معتبره فقط برای نسخه با بدنه آلومینیومی، رنگ ستاره و بند اسپرت. همانطور که قبلا ذکر شد، تمام انواع رنگ های دیگر 529 یورو قیمت دارند. نکته اصلی این است که نسخه تلفن همراه دقیقاً به اندازه مدل معمولی با GPS به تنهایی هزینه دارد. بنابراین ماژول LTE را هدیه می گیریم. یک معامله دیوانه کننده اگر از ما بپرسید. بهتر است قبل از اینکه آمازون دوباره قیمت را افزایش دهد عجله کنید.

در واقع چه چیز جدیدی در مورد اپل واچ 7 وجود دارد؟ در حال حاضر، صفحه نمایش کمی بزرگتر توجه را به خود جلب می کند (41 میلی متر به جای 40 میلی متر).، اکنون از طرفین نیز کمی گرد شده است. اپل واچ 7 همچنین می تواند سریعتر شارژ شود. به هر حال، یک تراشه واقعاً جدید در آن کار نمی کند، اپل آن را برای خودش کاملاً آسان کرده است. اما ما بیهوده به دنبال ویژگی های جدید سلامتی بودیم، یعنی ECG و اندازه گیری اکسیژن خون مستقیماً از سلف گرفته شده است.



منبع اگر هم اکنون سریع هستید، می توانید هنگام خرید اپل واچ 7 در پول خود صرفه جویی کنید. این ساعت هوشمند در حال حاضر به عنوان بخشی از پیشنهاد ماه سپتامبر آمازون ارزان تر از همیشه در دسترس است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/01/2022 07:46

مهم است بدانید: سیم کارت معمولی را نمی توان با اپل واچ استفاده کرد، اپل برای این کار از به اصطلاح eSIM استفاده می کند. اما قراردادهایی برای این کار از سوی همه ارائه دهندگان اصلی وجود دارد، که دیگر مجبور نیستند برای شما کارت بفرستند، در عوض می توانید eSIM را فعال کنید و از راحتی خانه خود قرارداد ببندید. نقطه ضعف: انتخاب قرارداد محدود است.

به روز رسانی از 1 سپتامبر 2022: آمازون به عنوان بخشی از فروش سپتامبر، تخفیف های سخاوتمندانه ای را بر روی مدل های اپل واچ سری 7 ارائه می دهد. به عنوان مثال ارزان ترین مدل فقط 329.99 یورو قیمت دارد – بهترین قیمت مطلق (مشاهده در آمازون).

اپل واچ سری 7 (GPS، 45 میلی متر) - محصول آلومینیومی (قرمز)، محصول بند ورزشی (قرمز)
ویدیوی محصول فعلی اپل واچ سری 7، متوجه می‌شویم که ساعت هوشمند جدید چه چیزی ارائه می‌کند:

مقاله اصلی:

حتی نسخه بزرگ GPS (45 میلی متر) وجود دارد، اما فقط در رنگ قرمز، همچنین به عنوان محصول (RED) شناخته می شود. برای رنگ های دیگر از 379.99 یورو پرداخت می کنید.

اپل واچ 7: تمام ویژگی های جدید ساعت هوشمند

اپل واچ 7 چه کاری می تواند انجام دهد؟