اگر نگران منبع تغذیه هستید، می توانید از یک ژنراتور برق برای پشتیبان گیری شخصی استفاده کنید. آلدی در گذشته ژنراتورهای بنزینی زیادی را عرضه کرده است. این بار می توانید یک ژنراتور دیزلی بخرید. او یک مزیت بزرگ دارد.

آلدی ژنراتور غول پیکر دیزلی را ارزان تر می فروشد

یک ژنراتور خورشیدی با باتری و انرژی خورشیدی کار می کند:

مزیت ژنراتور دیزلی چیست؟

قیمت ژنراتورهای برق در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است، زیرا بسیاری از مردم آلمان به آنها دسترسی دارند، اما بسیاری از دستگاه ها نیز به اوکراین ارسال می شوند تا بتوانند حداقل مقداری برق در آنجا تولید کنند. قیمت 1799 یورو به اضافه هزینه های حمل و نقل، از آنجایی که یک پیشنهاد آنلاین است، مشکلی ندارد. مقایسه قیمت دشوار است زیرا در حال حاضر تقریباً همه چیز در انبار موجود نیست یا بیش از حد قیمت گذاری شده است. در Norma24 یک مدل ضعیف تر با قیمت 1794.05 یورو وجود دارد (به Norma24 نگاه کنید). در آمازون، چنین دستگاهی 2000 یورو قیمت دارد (به آمازون مراجعه کنید). پس آلدی یکی را صدا می کند قیمت بسیار خوب روشن است تا این مولد برق با وجود قیمت بالا احتمالا به سرعت به فروش برسد.

منبع تغذیه در آلمان در واقع امن است. با وجود این، بسیاری از مردم از خاموشی و ناراحتی ناشی از آن می ترسند. اگر می خواهید برای بدترین سناریوی قطع برق آماده باشید، می توانید یک ژنراتور برق بخرید. از 5 ژانویه 2023، Aldi Scheppach DGS5500 را در نسخه سیاه عرضه خواهد کرد. فقط 1799 یورو فروخته شد (به آلدی نگاه کنید). پیشنهاد در دفترچه درج شده است.

این پیشنهاد قبلاً در بروشور Aldi ذکر شده است (منبع تصویر: بروشور الدی)