آیفون پرو با کمی چیز اضافی: آیا اپل برای آن آماده است؟

صحبت از MagSafe … برای د روزا، اینجاست که کلید برچسب “Pro” در پایان پنهان می شود. چون این آیفون واقعا ماژولار است. پیش نیاز این یکی است نسخه بهبود یافته MagSafe، که می تواند لوازم جانبی قدرتمندی را در خود جای دهد. این نه تنها شامل پاوربانک های بی سیم، بلکه همچنین می شود ماژول های دوربین خارجی. آنها فضای بیشتری را برای اپتیک پیچیده ارائه می دهند و می توانند فقط اسکله. به طور خلاصه: آن آیفون تبدیل به یک دوربین دیجیتال با سیستم قابل تعویض می شود.

از طرف دیگر، آیفون 13 فعلی تقریبا محافظه کارانه به نظر می رسد:

اما آیا یک دوربین بهتر و یک قاب فولادی ضد زنگ برای اعطای “مهر تایید حرفه ای” کافی است؟ طراح ایتالیایی آنتونیو د روزا قبلاً با گوشی هوشمند تسلا خود سر و صدای زیادی به پا کرده بود، اکنون به سوالی که قبلا پرسیدیم به روش خود پاسخ می دهد. بودن “آیفون پرو” ایده یک تلفن همراه حرفه ای اپل را روی سر خود می چرخاند و با تمام تصورات ما بازی می کند.

چنین تلفن همراه اپل نه تنها گران تر است، بلکه در نهایت انعطاف پذیری مورد نیاز حرفه ای ها را ارائه می دهد. اما آیا اپل جرات می کند و چنین طراحی را اجرا می کند؟ GIGA می گوید: احتمالا نه. همانطور که ایده یک آیفون ماژولار جذاب است، رویکرد غیر ضروری پیچیده است. برای اپل و کاربران، احتمالاً داشتن عملکرد متمرکز در یک بسته مهمتر است. Ergo: ماژولار بودن یک رویا باقی می ماند، اما حداقل یکی از آنها اکنون تصویری دریافت کرده است.



منبع آنهایی که سریع هستند هنوز نسبتا “غیر هیجان انگیز” هستند. صفحه نمایش 240 هرتز و الف دوربین چهارگانهکه برای عکاسی نجومی نیز مناسب است. از طرفی انقلابی: این آیفون اتصال ندارد، نه Lightning و نه USB-C برای برق و داده در دسترس نیستند. بنابراین ارتباطات به طور مداوم بی سیم است و انرژی توسط آن سوخت می شود MagSafe. در ابتدا غیرعادی به نظر می رسد، اما در نهایت یک نتیجه منطقی است.

Pro برابر است با ماژولار بودن برابر با iPhone Pro: آیا معادله کار می کند؟

واقعا چه چیزی یک آیفون پرو را حرفه ای می کند؟ پیش نویس سال گذشته برای گوشی آینده اپل پاسخ روشنی دارد و ایده نسبتاً دیوانه کننده ای را در خود جای داده است. تمرکز روی دوربین است که گاهی اوقات می تواند کمی بزرگتر باشد.

آیفون 13

کوچک پسوند نام “Pro” سالهاست که در اپل یک سنت بوده است. این جایزه زمانی که فقط در مک یافت می شد، اکنون بر روی iPad، AirPods و البته آیفون نیز نقش بسته است. این علامت می دهد: مراقب باشید، اینجا جایی است که منطقه بازی به پایان می رسد. مشتریان حرفه ای باید جسورانه دسترسی داشته باشید و البته بالاتر از همه پول بیشتری خرج کنید

آیفون پرو: این گوشی اپل فاقد پورت است