در اینجا نحوه صرفه جویی در هزینه هنگام خرید آنلاین آمده است:

استثناها قاعده را ثابت می کنند

احتمالا هر یک از شما نام خرید ضد چرخه ای را شنیده اید. شما محصولات را زمانی خریداری می کنید که در فصل نیستند و بنابراین ارزان تر هستند. نمونه لباس اغلب آورده می شود. برای تابستان در زمستان و بالعکس خرید کنید. بنابراین ممکن است یک فصل از مد عقب باشید، اما می توانید پول زیادی را پس انداز کنید. اما خیلی بیشتر وجود دارد. ما در زیر چند نمونه را برای شما خلاصه کرده ایم بهترین زمان برای خرید آنها چه زمانی از سال است؟.

  • چراغ های کریسمس: بهترین زمان برای خرید چراغ ها و تزئینات کریسمس درست بعد از شب سال نو در ژانویه است. اگر به دنبال خرید نورپردازی جدید، تزئینات، یا شاید یک درخت کریسمس پلاستیکی جدید هستید، ژانویه بهترین زمان سال است. در تابستان احتمالاً به سختی پیشنهادهایی پیدا خواهید کرد که دوباره در پاییز ظاهر شوند اما گرانتر باشند.
  • الکترونیک: سه ماهه اول هر سال زمان خوبی برای خرید لوازم الکترونیکی است. فصل تعطیلات به پایان رسیده است و هر چیزی که اکنون نمی تواند فروخته شود در چند ماه اول سال ارزان تر عرضه می شود زیرا نسل های جدید در طول سال عرضه می شوند. با این حال، این برای همه محصولات صدق نمی کند. اپل همیشه آیفون های جدید خود را در پاییز معرفی می کند و شما باید حداقل نیم سال یا بیشتر صبر کنید تا قیمت ها کمی کاهش یابد. بعد از کریسمس، کیف پول بسیاری از افراد کم است و خرید لوازم بزرگ مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی ارزش دارد. بهتر است خشک کن ها را در تابستان خریداری کنید، زمانی که لباس ها را می توان در هوای تازه خشک کرد.
  • دوچرخه و سایر تجهیزات فضای باز: در زمستان، ارزش دیدن یک فروشنده دوچرخه یا یک فروشگاه ورزشی را دارد. هر کاری که می توانید در خارج از خانه انجام دهید در این زمان از سال ارزان تر است. زمان تحویل دوچرخه های الکترونیکی در حال حاضر آنقدر طولانی است که احتمالاً چنین نیست. با این وجود، برخی از خرده فروشان می خواهند انبارهای خود را خالی کنند زیرا اقلام فصلی وجود دارد که به سادگی باید بروند. بنابراین برای چنگ زدن به یک معامله عالی است.
  • ابزار باغبانی: همین امر در مورد ابزار باغبانی نیز صدق می کند. هر زمان که فصل نیست، باید ابزار و تجهیزات باغبانی جدید تهیه کنید. ماشین های چمن زنی رباتیک قطعاً محبوبیت خاصی دارند. اغلب تبلیغات ویژه ای وجود دارد که در آن می توانید یک گاراژ یا تعمیر و نگهداری با ذخیره سازی زمستانی را به صورت رایگان دریافت کنید. در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید. در تابستان قیمت ها بالا است زیرا همه دوباره به آن علاقه مند هستند.
  • مبلمان: به محض اینکه هوا گرمتر شد، باید به دنبال مبلمان بگردید. در حالی که مبلمان باغ اکنون دوباره گران می شوند، می توانید یک کاناپه بسیار ارزان تر بخرید.
  • تجهیزات ورزشی زمستانی: در تابستان هیچ کس دیگر به لباس و تجهیزات برای ورزش های زمستانی نیاز ندارد. ایده آل برای تجهیز خود برای فصل اسکی بعدی. در حالت ایده آل، شما باید لباس های زمستانی خود را هم اکنون بخرید.
  • نورپردازی: در تابستان روزها طولانی تر است و نیازی به نورپردازی از هر نوع نیست. به همین دلیل است که می توانید لامپ ها و موارد مشابه را ارزان تر خریداری کنید.
  • ورزش های داخل سالن: همین امر در مورد تجهیزات آموزشی که باید در آپارتمان یا خانه استفاده کنید نیز صدق می کند. شما می توانید در هوای تازه ورزش کنید و به همین دلیل است که چنین وسایلی در تابستان بسیار ارزان تر هستند. بنابراین می توانید خود را برای زمستان تجهیز کنید و به تمرینات ادامه دهید.
  • باربیکیو: وقتی پاییز می رسد، فصل باربیکیو به پایان رسیده است. اگر می‌خواهید برای فصل آینده کباب‌پزی گازی، زغالی یا برقی بخرید، پاییز و زمستان زمان مناسبی برای آن هستند. در تابستان، قیمت ها بسیار بالاتر است، زیرا ناگهان همه به یاد می آورند که هنوز یک گریل جدید می خواهند.
  • تجهیزات کمپینگ: در پاییز و زمستان، البته، به ندرت کسی دیگر به کمپینگ می رود. به همین دلیل است که می توانید در آنجا معاملات خوب زیادی داشته باشید. تا حدی همچنین در مورد لباس هایی که با تمرکز بر کمپینگ توسعه یافته اند، اما هنوز هم می توانند به خوبی در زندگی روزمره استفاده شوند.
  • دستگاه های تهویه مطبوع: در زمستان، دیگر کسی به تهویه مطبوع نیاز ندارد. به همین دلیل است که دستگاه ها اکنون ارزان تر هستند. اما مطمئن شوید که اکنون دستگاه های ترکیبی زیادی وجود دارد که برای تمام سال طراحی شده اند و می توانند هم گرم کنند و هم خنک کنند. بنابراین نوسانات قیمت بسیار اندک است زیرا اساساً می توان از آنها در تمام طول سال استفاده کرد و در آینده نزدیک با توجه به بحران گاز اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

همه چیز داره گران تر میشه به همین دلیل است که باید راه هایی را پیدا کنید که چگونه می توانید به راحتی در زندگی روزمره بدون اینکه واقعاً فداکاری های بزرگ انجام دهید، پول پس انداز کنید. خرید ضد چرخه راه خوبی برای انجام این کار است. شما همیشه وقتی محصولاتی را خریداری می کنید که هیچ کس دیگری نمی خواهد آنها را بخرد. به این ترتیب می توانید پول زیادی را پس انداز کنید.

خرید ضد چرخه ای باعث صرفه جویی زیادی در پول می شود

تمام مثال هایی که ما آوردیم قانون هستند، اما همیشه استثناهایی وجود دارد. همچنین می‌توانید در تابستان یک معامله گریل گاز خوب تهیه کنید یا لباس شنا ارزان‌تر بخرید. نکته اصلی این است که شما فقط باید بازار را تماشا کنید و زمانی که قیمت ها پایین است، بپرید. پیدا کردن یک پیشنهاد خوب به خصوص برای محصولات بسیار محبوب مانند دوچرخه های الکترونیکی دشوار است. اما وجود دارند. به همین دلیل است که باید مراقب بخش معاملات در GIGA نیز باشید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.