آمازون یک برنده آزمایشی از Stiftung Warentest می فروشد که کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد

دستگاه اندازه گیری Technoline با نسبت قیمت به عملکرد خوب و مهمتر از همه با نمایشگر بزرگ و واضح مقادیر اندازه گیری شده و نمایشگر چراغ راهنمایی CO2 تحت تاثیر قرار می گیرد.2– امتیاز حقوق شما می توانید حد بالا و پایین را برای آلارم های دستگاه اندازه گیری به صورت جداگانه و با توجه به احساس خود تنظیم کنید. همچنین در صورت کیفیت نامناسب هوا، نه تنها یک زنگ صوتی، بلکه یک زنگ بصری نیز وجود دارد.

CO2 متر تکنولین WL1030
نکته خواندن

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/08/2 1:39 بعد از ظهر

CO2– دستگاه های اندازه گیری به خصوص در زمان کرونا واقعاً کاربردی هستند، زیرا کیفیت هوا را بر اساس نسبت دی اکسید کربن موجود در اتاق تعیین می کنند و به ما یادآوری می کنند که به طور منظم تهویه کنیم. در آمازون اکنون برنده آزمون Stiftung Warentest از Technoline با قیمت بالا وجود دارد: شما آن را دریافت می کنید CO2دستگاه اندازه گیری با نمایشگر بزرگ به قیمت 69.99 یورو (به جای 89.99 یورو RRP).

به همین دلیل CO2سنج از تکنولین نیز هست

CO2-دستگاه های اندازه گیری تست شده توسط Stiftung Warentest – همه برندگان و بازندگان در یک نگاه:

CO2 متر تکنولین WL1030

در فوریه 2021، Stiftung Warentest یازده CO را آزمایش کرد2-دستگاه های اندازه گیری سرعت خود را طی کردند و به آنها دادند تکنولین CO2دستگاه اندازه گیری “WL1030” نمره کلی “خوب” (1.9) را دریافت کرد و بنابراین آن را به عنوان برنده انتخاب کرد. آن ها مورد آزمایش قرار گرفتند اندازه گیری دی اکسید کربن (2.2)، جابجایی (2.1)، مصرف برق (0.6) و پردازش و پایداری (1.5).

به جای 89.99 یورو RRP: دستگاه اندازه گیری CO2 با نمایشگر بزرگ، نمایشگر چراغ راهنمایی، هشدار صوتی و تصویری در صورتی که مقادیر بیش از حد مجاز باشد.

سوزان د لس سانتوس

هوادهی منظم نه تنها برای دفع هر گونه میکروب مهم است، بلکه می تواند به طور پیشگیرانه خستگی، سردرد و حتی کپک های سطحی ناشی از رطوبت بیش از حد را درمان کند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز به طور مرتب آن را فراموش می کنند، شاید یک CO2-دستگاه اندازه گیری که برای شما مناسب است.

هوای بد در چهار دیواری خودتان واقعاً می تواند اعصاب شما را خراب کند. بنابراین اگر فکر خرید یک گجت هوشمند برای اندازه گیری هوای داخل خانه را دارید، باید نگاهی به آمازون بیندازید. در آنجا می توانید برنده آزمون را از Stiftung Warentest با قیمت قابل توجهی کاهش دهید.

معامله آمازون: شرکت برنده آزمون2-دستگاه اندازه گیری

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع