آمازون ژنراتورهای خورشیدی جدید با باتری و دو سلول خورشیدی را ارزان تر به فروش می رساند

شما می توانید از چنین ژنراتور خورشیدی در حال حرکت به عنوان یک ایستگاه انرژی سیار برای شارژ یا استفاده از وسایل مختلف استفاده کنید. وجود دارد چندین پورت USB و سوکت های شوکو موجود است. فقط باید مطمئن شوید که دستگاه ها انرژی زیادی نمی کشند. بسته به مدل محدودیت های مختلفی وجود دارد. اگر می خواهید از کتری استفاده کنید، به مدل قوی تری نیاز دارید. اگر فقط می خواهید تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ را شارژ کنید، مصرف برق نیروگاه های کوچکتر به راحتی کافی است.

فرقی نمی‌کند کمپینگ می‌کنید، در یک سفر طولانی‌تر هستید یا صرفاً برای ایمن بودن: داشتن یک ژنراتور خورشیدی در دسترس یک چیز عالی است. در حالی که در گذشته از ژنراتورهای بنزینی و دیزلی برای تولید انرژی متحرک استفاده می شد، اکنون این کار با انرژی خورشیدی انجام می شود. در حال حاضر آخرین مدل Jackery، Explorer 1000 Pro با دو سلول خورشیدی 80 واتی وجود دارد. فقط 1444 یورو در آمازون (مشاهده در آمازون).

ژنراتور خورشیدی Jackery 1000 PRO 160W، نیروگاه 1002 Wh با ماژول های خورشیدی 2 * 80 W، شارژ سریع AC

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/12/15 ساعت 4:23 بعد از ظهر

ژنراتور خورشیدی Jackery 1000 PRO 160W، نیروگاه 1002 Wh با ماژول های خورشیدی 2 * 80 W، شارژ سریع AC

اساساً چنین ژنراتور خورشیدی مفید برای مواقع اضطراریاگر برق واقعاً از کار بیفتد. سپس می توانید دستگاه های معمولی را با آن شارژ کنید و در صورتی که شبکه تلفن همراه نیز از بین نرفت، همچنان از وضعیت مطلع شوید. چه چیز دیگری باید داشته باشید، ما در اینجا خلاصه کرده ایم.



منبع

دو سلول خورشیدی 80 واتی جدیدترین نسل هستند. این پانل های دو طرفه هستند بازده خورشیدی بالاتر پیشنهاد. چنین پنل خورشیدی به تنهایی 224 یورو (مشاهده در آمازون) و ژنراتور خورشیدی 1104 یورو (نمایش در آمازون) قیمت دارد. بنابراین شما در مقایسه با خرید تکی آنها کمی بیشتر از 100 یورو در مجموعه صرفه جویی می کنید.

چرا چنین ژنراتور خورشیدی مفید است؟

اگر می خواهید برای شرایط اضطراری آماده باشید یا انرژی موبایل همراه خود داشته باشید، ژنراتور خورشیدی بهترین انتخاب برای شماست. یک باتری در آنجا تعبیه شده است و می توانید آن را با پنل خورشیدی در هر کجا که بخواهید شارژ کنید. آخرین مدل با دو سلول خورشیدی در حال حاضر در آمازون ارزان تر است.

آمازون ژنراتورهای خورشیدی Jackery را ارزان تر می فروشد