Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
دیگر در حال و هوای ماشین نیست: آلمانی ها علاقه خود را از دست می دهند - مجله تکنولوژی فودزیلا

دیگر در حال و هوای ماشین نیست: آلمانی ها علاقه خود را از دست می دهند

با این حال، یک خودروی جدید نیز ممکن است به دلایل دیگر جذابیت کمتری داشته باشد: «بازار بیشتر و بیشتر با آن می جنگد شک و تردید مصرف کنندگان، نیکلاس هاوپت، رئیس MiiOS می‌گوید که با عدم اطمینان اقتصادی تشدید می‌شوند. این همچنین در این واقعیت منعکس می شود که 53 درصد عموماً تمایل دارند کمتر با ماشین رانندگی کنند.

Ströer Media Brands GmbH

موتورهای احتراقی و خودروهای الکترونیکی احتمالاً برای مدت طولانی در رقابت تنگاتنگی برای بهترین قیمت خواهند بود:

نگرانی های اقتصادی بر خریداران خودرو سنگینی می کند

اکثر پاسخ دهندگان دلیلی را که می خواستند بیان کردند “ترجیح می دهم کمی مقتصدتر باشم” (52 درصد). 15 درصد گفتند که عدم اطمینان در مورد تبلیغ خودروهای برقی آنها را متوقف می کند. اکنون با اعلام رسمی ابهامات برطرف شده است. 13 درصد نگران عملکرد هستند. بنابراین آنها از خرید خودرو در سال 2023 خودداری می کنند. 11 درصد دیگر ترجیح می دهند به دلیل زمان طولانی تحویل در حال حاضر منتظر بمانند.

تا کنون شایع ترین دلیل برای این تصمیم است قیمت بالای سوخت (80 درصد). 52 درصد می خواهند برای محیط زیست کاری انجام دهند و 30 درصد می خواهند سلامت خود را ارتقا دهند. برای 18 درصد فقط به دلیل کار در دفتر خانه است. برای مطالعه ای به نام “گزارش تحرک الکترونیکی فردی”، 1500 نفر بین 18 تا 80 سال مصاحبه شدند. این نظرسنجی بین نوامبر و دسامبر 2022 انجام شد.



منبع

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

اغلب گفته می شود که برای آلمانی ها به سختی چیزی گران تر از یک ماشین وجود دارد. اما در حالی که روحیه اقتصادی رو به وخامت است، روحیه خرید نیز رو به کاهش است. تولیدکنندگان احتمالاً این را احساس می کنند، زیرا در سال آینده فقط چند آلمانی در نمایندگی های خودرو ظاهر می شوند.

ماشین جدید؟ نه متشکرم! بسیاری از آلمانی ها در سال 2023 نیازی نخواهند داشت

Stroer Media Brands GmbH

فرقی نمی کند ماشین نو باشد یا دست دوم. علاوه بر این، 25 درصد دیگر مطمئن نیستند که آیا سال آینده مجموعه جدیدی از چرخ ها را خریداری خواهند کرد یا خیر. فقط 19 درصد می گویند خرید محتمل است، شرکت تحقیقات بازار MiiOS بر اساس یک نظرسنجی (منبع: Autobild) تعیین کرد.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

آلمان کشوری پر از راننده است. حدود 48.5 میلیون وسیله نقلیه در سال 2022 ثبت نام خواهند شد که بیش از نیمی از تعداد شهروندان آلمان است. بر این اساس، ارقام فروش بزرگ نیز ممکن است، بازار خودرو بخش مهمی از اقتصاد است. با این حال، همانطور که یک مطالعه نشان داده است، در سال آینده، این ممکن است متفاوت به نظر برسد. پس می آید برای 56 درصد از پاسخ دهندگان در سال 2023 غیر از خرید ماشین