قیمت زیر 600 یورو برای تلویزیون 65 اینچی QLED بسیار خوب است. به عنوان مثال، جایگزین های Hisense به طور قابل توجهی بیشتر با 650 یورو هزینه دارند (به آمازون مراجعه کنید). مدلی از توشیبا خود را بین دستگاه ها با قیمت 630 یورو قرار می دهد (به آمازون مراجعه کنید). مدل های سامسونگ به طور قابل توجهی گران تر هستند.

تلویزیون 65 اینچی با صفحه نمایش QLED و تلویزیون اندروید با قیمت زیر 600 یورو؟ دقیقاً می توانید این پیشنهاد را در آمازون و مدیون در فروشگاه آنلاین پیدا کنید. در آنجا می توانید تلویزیون بزرگ با وضوح 4K و صفحه نمایش عالی را ببینید اگر کوپن 15 درصدی را فعال کنید، فقط 577.99 یورو بخرید (مشاهده در آمازون). تحویل مستقیم از طریق فروشگاه مدیون انجام می شود. همچنین، می‌توانید مستقیماً از Medion خرید کنید و از کد کوپن TVSNOV استفاده کنید. بنابراین شما همان قیمت را دریافت می کنید (به Medion نگاه کنید).

تلویزیون QLED MEDION X16596 163.9 سانتی متر (65 اینچ) (تلویزیون اندروید، تلویزیون هوشمند UHD، 4K Ultra HD، Dolby Vision

اگر در حال حاضر به دنبال یک تلویزیون 65 اینچی جدید هستید، باید نگاهی به Medion Life X16596 بیندازید که با تخفیف در آمازون و مدیون به فروش می رسد. این یک مدل با پنل QLED است که کیفیت تصویر بهتری را نسبت به بسیاری از تلویزیون های دیگر در محدوده قیمت ارائه می دهد.

تلویزیون بزرگ 65 اینچی با قیمت 578 یورو