کاری که باید بدون اشتراک ارزان انجام دهید

نتفلیکس در حال مبارزه است و به دنبال راه هایی برای خروج از بحران است: از ابتدای سال 2022، تعداد مشتریان برای اولین بار در تاریخ کهنه کار استریم کاهش یافته است، اما اکنون یک چرخش به دست آمده است. اما باید پایدار باشد، نتفلیکس باید پول را در خزانه بگذارد. یکی از مراحل این کار: آزادی تبلیغات در نتفلیکس به پایان رسیده است.

در اشتراک تبلیغاتی چهار تا پنج دقیقه تبلیغات در ساعت نمایش داده شود، البته در بخش های کوچک به طول 15 تا 30 ثانیه. تبلیغات می توانند قبل و در طول سریال یا فیلم ظاهر شوند.

نتفلیکس می تواند با تولیدات خود، مانند Stranger Things، هر کاری که می خواهد انجام دهد. آنها را می توان یک شبه با یک اشتراک تبلیغاتی نشان داد. با تولیدات شخص ثالث متفاوت به نظر می رسد: سریال هایی مانند شما (برادران وارنر)، ماتریوشکا (جهانی) یا کبرا کای (سونی)، که استودیوهای آن باید با عرضه در مدل پشتیبانی شده از تبلیغات موافقت کنند. اما کلاسیک ها هم دوست دارند بریکینگ بد در آستانه هستند (منبع: Engadget).

نتفلیکس اعلام کرده است که به کار خود ادامه خواهد داد تا هرچه بیشتر محتوا در دسترس همه مشترکین قرار گیرد (منبع: نتفلیکس). اما هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر یک استودیو مانع از این کار شود، نتفلیکس چاره ای ندارد.

بعید است که این مشکلات برای علاقه مندان به مدل اشتراک به خوبی پیش بیاید. به گفته تد سارانوس، رئیس نتفلیکس، ارائه «محتوای بیشتر» از آنچه قبلا تنظیم شده بود، امکان پذیر خواهد بود، «اما قطعا نه همه». بنابراین، از نظر انتخاب، نتفلیکس مجبور به انجام این کار است تنزل مدل اشتراک به نتفلیکس درجه دو. مشترکینی که نسخه تبلیغاتی را انتخاب می کنند اکنون می توانند دقیقاً ببینند چه چیزی در نتفلیکس گنجانده شده است و چه چیزی نیست.



منبع جایگزین های جریان ارزان تری نسبت به Netflix وجود دارد، در اینجا یک مقایسه بزرگ وجود دارد:

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس باید بدون محتوای برتر انجام شود

حداقل برای مشترکینی که ترجیح می دهند وقفه های تجاری را به جای پرداخت هزینه های ماهانه بالا تحمل کنند. تنها پس از تاخیرهای اعلام شده تا سال 2023، زمان آن فرا رسیده است: اشتراک اولیه با تبلیغات از 3 نوامبر 2022 از ساعت 17:00 در آلمان شروع می شود. این چیزی را برای مشتریان فعلی Netflix تغییر نخواهد داد.

نتفلیکس اشتراک تبلیغاتی ارزان‌تر خود را در آلمان آغاز می‌کند. این پس انداز واقعی را برای 5 یورو در ماه ارائه می دهد. اگر تصمیم به انجام این کار دارید، از این پس باید با محدودیت هایی زندگی کنید.

نتفلیکس

نتفلیکس با تبلیغات 5 یورو در ماه: اشتراک ارزان آغاز شد

اگر قیمت پایین 4.99 یورو در ماه را انتخاب کنید، باید چند محدودیت دیگر را بپذیرید: کیفیت تصویر به 720p/HD محدود شده است، FHD یا 4K در طرح تبلیغاتی ارائه نمی شود. همچنین هیچ بارگیری برای تماشای فیلم یا سریال به صورت آفلاین در برنامه ها وجود نخواهد داشت. همچنین، همه انتخاب های نتفلیکس در دسترس نخواهد بود.