آلدی اجاق گاز کمپینگ برای بطری های گاز بزرگ را با قیمت مناسب به فروش می رساند

اگر از قبل یک گریل گاز یا دستگاه دیگری دارید که از بطری های شیشه ای 5، 8 یا 11 کیلوگرمی استفاده می کند، می توانید یک اجاق گاز کمپینگ که برای بطری های گاز بزرگ طراحی شده است نیز تهیه کنید. در حال حاضر می توانید چنین مدلی را از Meateor در Aldi دریافت کنید 49.99 یورو (به آلدی نگاه کنید). هزینه حمل و نقل نیز 4.95 یورو است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 11/07/2022 10:39 ب.ظ

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خرید اجاق گاز برای هرکسی که در صورت وجود یک اجاق گاز ارزشمند است خاموشی در اثر اضافه بار شبکه یا طوفان اما این دستگاه برای کمپینگ و آشپزی سیار نیز ایده آل است. از آنجایی که اجاق گاز برای کار با سیلندرهای گاز بزرگتر در نظر گرفته شده است، به عنوان یک راه حل دائمی برای کاروان ها یا وانت های کمپر نیز ارزشمند است. طبق گفته سازنده، اجاق گاز فقط باید در فضای باز استفاده شود.

به جای 69.90 یورو RRP: اجاق گاز / اجاق گاز برای بطری های گاز بزرگ، خروجی حرارت 6 کیلو وات، احتراق پیزو با دستگاه ایمنی احتراق.

در صورت قطع برق، دیگر امکان استفاده از اجاق برای پخت و پز وجود ندارد. بنابراین خرید یک اجاق گاز کمپینگ به عنوان یک اقدام اضطراری ارزش دارد. Aldi در حال حاضر یک مدل Meateor را می فروشد که با بطری های گاز بزرگ قابل کار است که در کوره های گاز نیز استفاده می شود.

اجاق گاز کمپینگ با قیمت مناسب در آلدی

اجاق گاز کمپینگ Meateor

اگر پیشنهاد Aldi تمام شده است، می‌توانید با کمی پول بیشتر یک اجاق کمپینگ از آمازون سفارش دهید (به آمازون مراجعه کنید). اگر هنوز یک بطری گاز مناسب ندارید، باید یک مدل مناسب برای این اجاق گاز تهیه کنید (مثلاً در یک فروشگاه سخت افزار).

اجاق گاز کمپینگ Meateor

این دستگاه برای بازارهای موجود مناسب است سیلندرهای گاز پروپان از 5 کیلوگرم و می تواند با تشکر از احتراق الکترونیکی پیزو آتش را سریع و آسان روشن کنید. همچنین یکی فیوز جرقه زنی در کشتی است. در صورت خاموش شدن شعله، جریان گاز به طور خودکار قطع می شود.

اجاق گاز جمع و جور را می توان با اکثر تابه ها، قابلمه ها و واک های معمولی استفاده کرد. شامل یک است شیلنگ گاز به طول 1.5 متر مشمول. برای کار با بطری های گاز بزرگتر، ممکن است مجبور شوید شیلنگ گاز طولانی تری سفارش دهید. در آمازون مدلی از Enders با طول 2.5 متر با قیمت 17.60 یورو وجود دارد (نمایش در آمازون).

خرید اجاق گاز سیار برای چه کسانی ارزش دارد؟