Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
طبق اطلاعات فاش شده، تاریخ انتشار نسخه باریک مشخص شده است - مجله تکنولوژی فودزیلا

طبق اطلاعات فاش شده، تاریخ انتشار نسخه باریک مشخص شده است

با این حال، طبق اطلاعات فاش شده، یک PS5 با تغییرات اساسی تر نیز در دست ساخت است. سایت TheLeak.co گزارش می دهد که کنسول به طور کلی کوچکتر خواهد بود. علاوه بر آن، او باید دیگر لازم نیست هنگام دراز کشیدن به پایه تکیه کنید. از دیگر مزایای طراحی جدید این است که کنسول به همان اندازه داغ نمی شود و همچنین سبک تر است (منبع: TheLeak.co).

همچنین افشاگر معروف تام هندرسون اکنون به نشت پاسخ داده است. او مطمئن است که PS5 جدید یک درایو دیسک قابل جابجایی نیز خواهد داشت. مدت هاست که شایعاتی در مورد این نسخه از کنسول وجود دارد. اطلاعات خودش در مورد تولید و فروش با نشت جدید مطابقت دارد (منبع: تام هندرسون در توییتر).

در اینجا نحوه بازی جدید God of War: Ragnarok در PS5 آمده است:

شایعات در مورد نسخه جدید پلی استیشن 5 مدتی است که انباشته شده است.در حالی که سونی هنوز از اخبار رسمی خودداری می کند، گفته می شود که تاریخ انتشار آن قبلاً طبق اطلاعات فاش شده تعیین شده است. ظاهر PS5 جدید نیز می تواند کمی متفاوت باشد.

پلی استیشن 5

PS5 جدید می تواند کوچکتر و سبک تر باشد

God of War Ragnarok برای PS5

PS5 جدید می تواند درایو دیسک قابل جابجایی داشته باشد

هندرسون همچنین به گزارش مالی لو رفته از سونی اشاره می کند که بر اساس آن سونی در سال مالی 2023 می خواهد تا 30 میلیون کنسول پلی استیشن 5 بفروشد. گفته می شود 18.5 میلیون از آنها نسخه جدید PS5 هستند.

بازیکنان بیشتر و بیشتری اکنون می توانند یک پلی استیشن 5 دارید. با این حال، سونی در حال حاضر پشت درهای بسته برای بهبود کنسول کار می کند. نسخه جدیدی از PS5 قبلاً ظاهر شده است که سبک تر از نسخه اصلی است.

درز همچنین نشان می دهد که چه زمانی نسخه جدید PS5 ظاهر می شود. قرار است تولید در سه ماهه دوم سال 2023 آغاز شود. از پس از آن فروش در سه ماهه سوم سال 2023 دنبال می شود.

البته تا زمانی که سونی در مورد این شایعات اظهار نظری نکرده است، نمی توان به طور قطعی گفت کی و آیا یک PS5 جدید منتشر خواهد شد. با این حال، هندرسون اغلب در پیش‌بینی‌های خود در گذشته درست بوده است.





منبع