سفارش از طریق فروشگاه آنلاین یا اپلیکیشن توسط dm فعال شود. سپس یک کد تایید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که در ایستگاه تحویل اسکن می شود. سپس درب مناسب باز می شود و مشتریان می توانند سفارش خود را حذف کنند.

نحوه صرفه جویی در هنگام خرید در سوپرمارکت:

dm: “پیکاپ اکسپرس” بعد از سه ساعت

هنگام سفارش، مشتریان می توانند یکی را انتخاب کنند “مجموعه اکسپرس” یا “تحویل به فروشگاه dm شما”. نوع سریعتر آن را پس از سه ساعت وعده می دهد. در صورت سفارش بیش از 51 محصول، زمان به شش ساعت افزایش می یابد.

سفارش فقط می تواند در ساعات کاری عادی از آنجایی که ایستگاه‌های وانت در داخل شعبه‌ها قرار دارند، برداشته شوند. اگر ایستگاه پر باشد، سفارش در انبار منتظر خواهد بود. در این مورد، مشتریان باید با یکی از کارکنان تماس بگیرند.