یک بازی خنده دار در تلفن همراه شما پنهان شده است

این از طریق مرورگر کروم در دسترس است، که احتمالاً بخشی از مجموعه استاندارد اکثر کاربران گوشی های هوشمند در اندروید و iOS است. از “Chrome Dino”، همانطور که از آن یاد می شود، یک دونده بی پایان کلاسیک است. دایناسور بامزه به تنهایی راه می‌رود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی صفحه ضربه بزنید تا بپرد و از کاکتوس‌ها دوری کند. آنچه آسان به نظر می رسد به سرعت بسیار دشوار می شود – زیرا با گذشت زمان دایناسور به طور طبیعی سرعت خود را افزایش می دهد.

چه در اتاق انتظار، در ایستگاه اتوبوس یا در حین سخنرانی دانشگاه: یک بازی موبایل به سرعت خستگی را از بین می برد و همچنین می تواند سلول های مغزی خسته را دوباره به حرکت درآورد. اگر تمایلی به جستجوی بازی مناسب در جنگل اپ استور ندارید، لازم نیست ناامید شوید: تقریباً در هر تلفن همراه یک بازی وجود دارد. بازی خنده دار با یک دینو زیبا که سرگرم کننده است و سرعت واکنش را آموزش می دهد.

Chrome Dino: بازی موبایلی که در مرورگر پنهان شده است

Chrome Dino یک دونده بی پایان کلاسیک است. (منبع تصویر: GIGA)
بستر، زمینه:ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز، ویندوز 10

بازی از دو طریق قابل دسترسی است. راحت ترین ویجتی است که می توانید در صفحه اصلی تلفن همراه قرار دهید. این Chrome Dino را همیشه در دسترس و آماده بازی نگه می‌دارد. تا اینجای کار، این فقط روی آیفون کار می کند. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید یا فقط می خواهید در فضای صفحه اصلی خود صرفه جویی کنید، البته می توانید از مرورگر نیز استفاده کنید. به سادگی chrome://dino را در مرورگر کروم تایپ کنید و خارج شوید.

مجوز:نرم افزار رایگان

نسخه:104.0

بازی های جالب دیگری نیز در اینجا وجود دارد:

بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل برای گوشی های هوشمند

زبان ها:آلمانی

Chrome Dino مطمئناً یک بازی خوب برای از بین بردن خستگی در این بین است. به قول معروف در دهان اسب هدیه ای به نظر نمی آید. از طرف دیگر، اگر کمی خواستارتر و طرفدار واقعی بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل هستید، قطعاً چیزی مناسب را در اینجا پیدا خواهید کرد: بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل: 19 بهترین بازی کلاسیک برای گوشی هوشمند شما.



منبع

اگر به دنبال یک بازی برای تلفن همراه خود هستید، انتخاب شما خراب است: انتخاب در اپ استور و فروشگاه Google Play بسیار زیاد است و به راحتی می توانید مسیر خود را از دست بدهید. و هنگامی که یک بازی خوب پیدا کردید، اغلب مجبورید هزینه کنید یا با تبلیغات بمباران می شوید. این می تواند کاملا آزار دهنده باشد. اما چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که از قبل یک بازی خوب در بیشتر گوشی‌های هوشمند پنهان شده است که سرگرم‌کننده و سرگرمی عالی است. برای این کار فقط مرورگر کروم مورد نیاز است.