گیمرها خیلی خوب کار می کنند – این عدد این را ثابت می کند!

در 12 درصد، به اصطلاح “تباه شرم” کمی بالاتر در پنج تا نه بازی است – به بیان مجازی. زیرا بسیاری از فروش بازی اکنون به صورت آنلاین انجام می شود و مستقیماً روی هارد دیسک ها قرار می گیرد از کنسول ها یا رایانه های شخصی، به جای تشکیل یک پشته واقعی همراه با کیس.

گاهی اوقات چیزی پیش می‌آید، اغلب بازی بعدی که منتظرش بودید ظاهر می‌شود – و سپس یک بازی دیگر به انبوهی از بازی‌های بازی نشده منتقل می‌شود. رشد می کند و رشد می کند و رشد می کند.

حتی اعداد شدیدتر نیز نادر هستند: فقط 4 درصد هنوز 50 تا 99 بازی در پیش دارند. حداقل سه درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که 100 بازی یا بیشتر خریداری کرده اند اما هرگز آنها را بازی نکرده اند. گیمرهای منظم دومین بخش بزرگ را تشکیل می دهند: در 24 درصد، نزدیک به یک چهارم گفتند که تمام بازی هایی را که دارند انجام داده اند – اینکه آیا این فقط یک عکس فوری است باید دید.

به خصوص از آنجایی که گیمرها دیگر مجبور نیستند به نسخه های فیزیکی و حامل های داده تکیه کنند، انبوه شرم دیجیتالی باید به درستی رشد کند. به هر حال، دانلود یک بازی با پول کم، زمانی که پیشنهادات آنلاین خوبی وجود دارد، حتی ساده‌تر و سریع‌تر از توقف در فروشگاهی است که به آن اعتماد دارید. با این حال، خدمات اشتراک مانند Xbox Game Pass می تواند در آینده تضمین کند که پشته ها دیگر رشد نکنند.



منبع

Statista به عنوان بخشی از یک نظرسنجی جهانی مصرف کنندگان متوجه شد که بین گیمرهای آلمانی چقدر بالا است. بر این اساس دارد با 30 درصد، اکثر گیمرها در آلمان بین یک تا چهار بازی ویدیویی بازی می کنند در خانه موجود هستند که هرگز بازی نکرده اند:

Statista متوجه شده است که چه تعداد از بازی‌ها در گوشه شما بدون بازی باقی می‌مانند. (منبع تصویر: Statista)

هر کسی که عاشق بازی‌های ویدیویی است، هنگام تسویه‌حساب یا وقتی به سبد خرید نگاه می‌کند، وجدان بد را می‌داند: این یک بار دیگر گران است. با قیمت هایی که برای برخی از بازی ها باید پرداخت شود، فکر می کنید که ما بیشترین بهره را از بازی ها خواهیم برد. اما حقیقت متفاوت است.

پلی استیشن 5

از پلی استیشن تا نینتندو سوییچ: انبوه شرم گیمرها را متحد می کند

مقایسه خدمات اشتراک بازی ها: این چیزی است که Switch Online، Game Pass و Co ارائه می دهند:

خوشبختانه، زیرا ممکن است برای برخی افراد بسیار بزرگ باشد: 13 درصد گفتند که بین 10 تا 49 بازی دارند، اما هرگز آن را بازی نکرده است. بسیاری از ویراستاران ما از تیم تحریریه GIGA به این مقیاس ختم می‌شوند.

اشتراک ها جایگزین خریدهای بازی می شوند: دیگر هزینه های بیهوده ای وجود ندارد؟

هر کسی که یک کنسول بازی ویدیویی در خانه دارد یا با رایانه شخصی بازی می کند – چه هر از چند گاهی یا هر زمان که ممکن است با اشتیاق – احتمالاً همه گیمرها مشکل را می دانند: همیشه چیزی وجود دارد. بازی ای که مدت ها بود می خواستید بازی کنید اما به آن نمی رسد.