چرا کاربران تلفن همراه این بازی را دوست دارند؟

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، پلی استیشن 4

توسعه دهنده Mediatonic تا کنون هیچ برنامه ای برای نسخه موبایلی بازی در غرب وجود ندارد. شرکت بازی‌ها و سرگرمی‌های چینی Bilibili این حقوق را در سال 2020 تضمین کرده است. مشخص نیست که آیا چیزی از آن حاصل خواهد شد یا خیر. اپیک گیمز سال گذشته مدیاتونیک را تصاحب کرد و هنوز هم در نبرد حقوقی با اپل است.

Fall Guys از زمانی که حدود دو سال پیش منتشر شد، مرتباً با محتوای جدید به روز می شود. از ژوئن 2022، این بازی حتی در پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک گیمز به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. هنوز نسخه ای برای تلفن های همراه وجود ندارد، اما یک نسخه در حال حاضر نامی برای خود دست و پا کرده است.

Fall Guys: Cell Phone Clone در بالای نمودارهای App Store قرار دارد

تریلر راه اندازی Steam Stumble Guys

در مورد Fall Guys اصلی برای موبایل چطور؟

کلون گستاخ Fall Guys با نام Stumble Guys و از استودیوی فنلاندی Kitka Games می آید. این شرکت قبلاً بازی خود را در سال 2020 در Steam منتشر کرده بود، جایی که با نقدهای “بسیار مثبت” می درخشید.

در حالی که این بازی در ابتدا با موفقیت متوسطی روبرو شد، در چند ماه گذشته سرعت آن افزایش یافته است، به خصوص از زمانی که برای دستگاه های اندروید و iOS منتشر شد. اینجا شد Stumble Guys هر کدام بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است و بنابراین در بالای نمودارهای اپ استور قرار دارد.

خودتان تریلر Stumble Guys را ببینید:

بازیکنان از رنگ‌ها تمجید می‌کنند، که کاملاً روان اجرا می‌شود و می‌توانید آن را با دوستان و خانواده بازی کنید. با این حال، هنوز باید چند باگ اینجا و آنجا وجود داشته باشد و از بین خواهد رفت نقشه های خیلی کم شکایت می کند.

رهایی:04.08.2020

بازی رنگارنگ و زیبای بتل رویال Fall Guys طرفداران بی شماری دارد و اکنون برای پلتفرم های زیادی در دسترس است. کاربران تلفن همراه تا کنون مجبور بوده اند بدون نسخه اصلی کار کنند، اما یک کلون نسبتاً گستاخانه اکنون به نمودارهای فروشگاه App حمله کرده است.

Fall Guys: Ultimate Knockout