پناهگاه آنقدر فریاد زد که خجالت کشیدم

رهایی:2020/10/20

ما می توانیم حتی بازی های ترسناک بیشتری را به شما پیشنهاد کنیم:

به طور کلی، Amnesia: The Bunker یکی از موثرترین بازی های ترسناک سال است، اما دوام چندانی در ۵ تا ۶ ساعت ندارد. استادان ترسناک سری Amnesia بازگشته‌اند و من بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی Amnesia هستم که وحشت عجیب و غریب Amnesia: The Dark Descent را با مکانیک بقای The Bunker ترکیب می‌کند. Amnesia: The Bunker در تاریخ 6 ژوئن برای PS4، Xbox One، Xbox Series و PC منتشر شد.



منبع

به تدریج همیشه پیدا می کنید یادداشت های نگران کننده تر. وقتی هیولا به شما نزدیک می شود، بمب ها پناهگاه را می لرزانند و دیوارها ناله می کنند. از میان تونل هایی می خزد که خروجی های آن را همه جا می بینید. وقتی شما را پیدا می کند، قلب شما شروع به تپیدن می کند و فقط می توانید دعا کنید که شما را پیدا نکند. این Soundscape استادانه طراحی شده استو همچنین بازی با نور و تاریکی: شما یک چراغ دستی کوچک دارید که می توانید آن را باد کنید، اما آنقدر بلند است که همیشه به هیولا می گوید کجا هستید. آیا می خواهید ببینید یا کشف نشده باقی بمانید؟ تصمیم خود را.

بازی های اصطکاکی

هدف شما فرار از پناهگاه است. اما راه خروج مسدود است و برای منفجر کردن آوار به دینامیت نیاز دارید. در یک نوع اتاق امن، ژنراتوری پیدا خواهید کرد که چراغ های سوسوزن را در قسمت هایی از پناهگاه روشن می کند – و نور خوب است. زیرا موجودی که سربازان در روزنامه ها درباره آن می نویسند از نور متنفر است.

تریلر فیلم Amnesia: The Bunker را ببینید.

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، پلی استیشن 4

Amnesia: The Bunker داستان کوتاهی است که در جهنم فراموشی اتفاق می‌افتد

Amnesia: The Bunker – Launch Trailer

برخلاف مشهورترین سلف خود، Amnesia: The Dark Descent، The Bunker بیشتر در مورد بقا و کمتر در مورد وحشت عجیب و غریب ارواح. مکانیک ها تمرکز بیشتری دارند و جهت را فشار می دهند سیم کارت همهجانبه یک، هر چند کامل نیست. انتظار داستانی به اندازه یک Amnesia: Rebirth: The Bunker بیشتر در مورد پنهان کردن، پیدا کردن، دویدن و جو غلیظ، که باید به آن گوش دهید (بله، باید از هدفون استفاده کنید!).

فراموشی: پناهگاه زنده است مکانیک بقا متمرکز: شما یک تپانچه دارید، اما مهمات شما کم است، و هیولا جاودانه است. شما فقط می توانید مقدار محدودی سوخت برای ژنراتور پیدا کنید که فقط برای مدت کوتاهی کار می کند. شما می توانید در اتاق امن ذخیره کنید – هرگز در غیر این صورت. شما نقشه خود را ندارید و باید از نقشه های موجود در پناهگاه به عنوان راهنما استفاده کنید. در خارج از اتاق امن، شما یک بازی منصفانه برای هیولا از پایین هستید. و با این حال باید به آنجا بروید: عمیق تر و عمیق تر به پناهگاه برای پیدا کردن همه چیز برای تنها راه خود را.

فراموشی: پناهگاه

فراموشی: پناهگاه

قسمت جدید ترسناک بازی Frictional Games The Bunker شبیه یک داستان کوتاه است: نه طولانی، اما موثر و متمرکز. شما نقش یک سرباز فرانسوی را بر عهده می گیرید که به سختی از جبهه جان سالم به در می برد و در پناهگاهی خالی و تاریک از خواب بیدار می شود. در سبک فراموشی واقعی، او حافظه خود را از دست داده است، اما مدام یادداشت هایی از همرزمانش پیدا می کند: چیزی در پناهگاه در حال رخ دادن است، سربازان رفتار عجیبی دارند، ناگهان از یک موجود از اعماق گزارش می دهند – و جنگ در خارج از آن بیداد می کند. مثل همیشه .

Amnesia: The Bunker یک بازی کوتاه اما موثر است. یک بار مجبور شدم آنقدر فریاد بزنم که فکر کردم همسایه هایم به چه فکر می کنند. امیدوارم فکر کنند من یک طرفدار فوتبال هستم.

فراموشی: تولد دوباره