وودافون وقتی به شما برخورد می کند فاش می کند

Vodafone به ایستگاه‌های تلویزیونی خود در شبکه کابلی بازنگری کامل می‌کند و به ایستگاه‌ها فرکانس‌های جدیدی اختصاص می‌یابد. سیگنال شروع این امر قبلاً در نورنبرگ داده شده است. در هفته ها و ماه های آینده در سراسر آلمان ادامه خواهد داشت. اکنون Vodafone برنامه زمانبندی را فاش کرده است.

وودافون

فرکانس های تلویزیون در Vodafone: این شهرهای بزرگ تا نوامبر فعال هستند

با روترهای ترکیبی فعلی از سخت افزار Vodafone یا Giga TV، فرآیند باید به طور خودکار اجرا شود و سپس جستجوی کانال باید بدون دخالت شما انجام شود. با این حال، دستگاه های شخص ثالث یا سخت افزارهای قدیمی ممکن است به مداخله شما نیاز داشته باشند. سپس یک روز پس از تاریخ تغییر، جستجوی کانال را به صورت دستی شروع کنید.

تغییر در شب انجام می شود تا کمترین مشتری ممکن را تحت تأثیر قرار دهد. برای اینکه تغییر کانال کار کند، باید روتر و در صورت امکان، گیگا تی وی باکس خود را یک شبه وصل کنیدVodafone در بیانیه ای گفت. به خصوص اگر می خواهید در حال حاضر در مصرف برق صرفه جویی کنید، باید یک شب عادت های خود را نادیده بگیرید.

بازآرایی فرکانس نباید چیزی را در ترتیب استاندارد کانال ها تغییر دهد. با این حال، اگر از لیست علاقه مندی های ایجاد شده استفاده می کنید، باید زمان بگذارید و کانال ها را مجدداً مرتب کنید. مشتریان Vodafone می توانند از یک پورتال جستجو برای یافتن مورد مربوطه خود استفاده کنند درخواست قرار ملاقات با استفاده از آدرس (مشاهده در Vodafone). علاوه بر این، وودافون قبل از اینکه تغییری برای شما ایجاد شود، به موقع برای شما نامه خواهد نوشت.



منبع Vodafone قبلاً در نورنبرگ شروع کرده است، جایی که تبدیل فرکانس های انتقال تلویزیون آغاز شده است. در ردیف بعدی عبارتند از:

  • مونیخ: از 6 شهریور
  • برمن: 7 شهریور
  • لایپزیگ: از 20 شهریور
  • برلین: از 22 سپتامبر
  • ماینتس: 13 اکتبر
  • وعده غذایی: 19 اکتبر
  • دوسلدورف: بیستم مهرماه
  • هامبورگ: از 25 اکتبر
  • درسدن: 26 اکتبر
  • هانوفر، اشتوتگارت و ساربروکن: از یا در 9 نوامبر
لارس ریدل، رئیس بخش تلویزیون و سرگرمی در Vodafone توضیح می دهد که این تبدیل طیف فرکانس را استاندارد می کند. در نتیجه شبکه کابلی از جمله مشتریان اینترنت کابلی کارآمدتر می شود بهره مندی از نرخ داده های بالاتر

هنوز تلویزیون مناسب را پیدا نکرده اید؟ ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید:

اینترنت سریعتر در Vodafone: همه مشتریان از این طریق سود می برند

در Vodafone، کار بر روی شبکه کابلی در ابتدا آغاز شده است. به ایستگاه های تلویزیونی که Vodafone از طریق شبکه کواکسیال توزیع می کند، فرکانس های جدیدی اختصاص داده می شود. به طور معمول، این تغییر فنی حتی نباید توسط مشتریانی که تلویزیون کابلی خود را از طریق Vodafone دریافت می کنند، متوجه شوند. با وجود آن به عنوان یک مشتری تلویزیون Vodafone، باید بدانید که زمان آن فرا رسیده است. ارائه دهنده اکنون این را اعلام کرده است – حداقل برای برخی از شهرهای بزرگ.