وقتی این اتفاق می افتد، باید سوئیچ را خاموش کنید

با وجود اینکه این سوئیچ اکنون تقریباً 6 سال از عمر آن می گذرد، نینتندو اصرار دارد که نکات و ترفندهایی را در فواصل زمانی معین به کاربران کنسول هیبریدی ارائه دهد. اینها گاهی اوقات می توانند عمر باتری را افزایش دهند یا کنسول را در برابر نقص محافظت کنند.

با این لوازم جانبی بیشتر از Switch خود بهره ببرید:

چگونه نینتندو سوییچ را به درستی خاموش کنیم؟

نکات Switch بیشتری می‌خواهید؟

نینتندو سوییچ: 6 نکته و ترفند

توضیح واضح است: نینتندو می خواهد به این موضوع اشاره کند جلوگیری از اتصال کوتاه احتمالی، که می تواند به طور بالقوه به کنسول آسیب برساند.

سپس کنسول شما خاموش می شود. اگر می خواهید کلید را دوباره روشن کنید، یک فشار کوتاه دکمه پاور کافی است. کنسول شما اکنون بوت می شود و ظرف چند ثانیه دوباره آماده استفاده می شود.



منبع

اخیراً حساب توییتر ژاپنی نینتندو یادداشت دیگری را برای بازیکنان منتشر کرده است که باید به آنها توجه کنند:

نینتندو در توییت به این موضوع اشاره کرده است وقتی تراکم روی کنسول ایجاد شد، همه بازیکنان باید سوئیچ را خاموش کنند. این می تواند اتفاق بیفتد، برای مثال، اگر دمای اتاقی که در آن سوئیچ استفاده می شود به طور ناگهانی تغییر کند. پس از خاموش کردن سوئیچ، بازیکنان باید کنسول را در یک اتاق گرم قرار دهند و صبر کنید تا قطرات آب خشک شوند. تنها در این صورت است که می توان کنسول را دوباره با خیال راحت وارد کار کرد.

تقریباً هیچ کس نینتندو سوییچ خود را خاموش نمی کند. به طور معمول، کنسول دستی پس از یک جلسه بازی در حالت آماده به کار قرار می گیرد – این بسیار راحت تر است. با این حال، نینتندو اکنون هشدار می دهد و توضیح می دهد که در چه شرایطی باید سوئیچ خود را به درستی خاموش کنید.

سوئیچ نینتندو

تعویض عرق؟ بهتر است خاموش شود

فشار سریع دکمه پاور در سمت چپ بالای سوئیچ تنها کنسول را در حالت آماده به کار قرار می دهد. برای خاموش کردن کامل نینتندو سوییچ، شما باید این دکمه پاور را برای 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید. سپس یک منوی جدید باز می شود. اکنون به جای “حالت آماده به کار” “گزینه های برق” و سپس “خاموش” را انتخاب کنید.