هیچ کس نمی تواند MacBook Air M1 را شکست دهد

مزایای “اکوسیستم اپل” را برای کاربران iOS اضافه کنید و واضح است: این بسته کلی بدون شکست باقی می ماند. با این حال، باید این ضرب المثل “رقابت باعث تحریک تجارت می شود” تفسیر شود: در این کلاس لپ تاپ، رقابت باید پس از 2 سال پیش که عملاً یک ضربه KO را دریافت کرد، ابتدا دوباره احیا شود.



منبع هنرمند سه بعدی، ایان زلبو، اخیراً در توییتر نوشت: «هیچ یک نوت بوک ویندوزی زیر 1000 دلار وجود ندارد که بتواند عملکرد، قابلیت حمل و عمر باتری M1 MacBook Air را شکست دهد. او در مورد آن بیانیه درست است.

Apple MacBook Air M1 (2020) 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت SSD

نظر استفان بابک.

اولین مک‌بوک ایر با پردازنده‌ی خود توسعه‌یافته‌ی اپل، در زمان معرفی بسته‌ای کامل بود. در ایالات متحده آمریکا با قیمت 999 دلار آمریکا راه اندازی شد، در آلمان – طبق معمول بسیار گران تر – با قیمت هایی از 1100.50 یورو. الان برای زیر 1000 یورو برای داشتن، مانند در حال حاضر برای 949 یورو در MediaMarkt. توجه داشته باشید: در این بین تورم، نرخ نامطلوب یورو به دلار و افزایش قیمت تقریباً 100 یورویی توسط اپل را تجربه کردیم.

رقابت باعث تحریک تجارت می شود؟

چیزی که شگفت انگیز است این است که MacBook Air M1 (2020) حتی بعد از 2 سال هنوز هیچ کس نمی تواند به وضوح از این رتبه بالاتر باشد. بله، در جاهای دیگر می توانید با همان پول فضای ذخیره سازی یا پورت های اضافی بیشتری دریافت کنید. اما در نهایت، لپ تاپ اپل همچنان در عملکرد پردازنده و عمر باتری برنده است. اتفاقا هنوز بهترین تاچ پد و کیبورد را دارد.

از نوامبر 2020، پاسخ کوتاه و شیرین است: یک Macbook Air M1 تهیه کنید. نقطه.

مک بوک ایر M1 از سال 2020: هنوز یک توصیه خرید قوی است (منبع تصویر: اپل)
Apple MacBook Air M1 (2020) 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت SSD

با تغییر از اینتل به تراشه های داخلی، اپل نه تنها یک نقطه عطف را اعلام کرده است، بلکه همچنین رقابت دل، ایسر، لنوو و شرکت را پشت سر گذاشت. قدرت محاسباتی تقریبا باورنکردنی، همراه با استقامت خوب و الف کرک دار طراحی آزمایش شده و آزمایش شده – در کلاس قیمت و اندازه دیگر حریف جدی وجود نداشت. حتی – کاملاً قابل درک – تردید در مورد 8 گیگابایت رم در پیکربندی اولیه به سرعت از بین رفت. چیز اجرا می شود – و به راحتی برای اکثر کاربران در زندگی روزمره کافی است. همیشه فوق العاده ساکت است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/23 ساعت 3:12 بعد از ظهر

در آن زمان – فرض کنید 3 سال پیش – این پاسخ من به این سوال بود “به من بگویید، کدام لپ تاپ را بخرم؟” کمی دقیق تر بستگی به این دارد که چه کاری انجام می دهید. عملکرد موبایل همیشه با مصالحه همراه است. به Dell XPS 13 یا شاید Huawei Matebook 13 نگاهی بیندازید. اگر قرار است اپل باشد، پس یک Macbook Air Retina، اما با Core i5.

MacBook Air M1 (2020): رئیس نهایی قیمت-عملکرد