هیوندای کونا الکتریک – اطلاعاتی در مورد برد، باتری، زمان شارژ و موارد دیگر

هیوندای کونا از سال 2017 در نسخه های مختلف در دسترس بوده است، اگرچه سازنده تنها یک سال بعد نسخه ای کاملاً الکتریکی از این شاسی بلند محبوب را روانه بازار کرد. این شرکت قصد دارد جانشین خود را که انتظار می‌رود در سال 2023 در جاده‌های آلمان باشد، روشن شود. تمام اطلاعات مهم در مورد باتری، برد و زمان شارژ هیوندای کونا الکتریک جدید را در اینجا برای شما خلاصه کرده ایم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هیوندای کونا الکتریک جدید به صورت اختیاری با یک 115 کیلو وات (156 اسب بخار) یا یکی 160 کیلووات (218 اسب بخار) مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند در حالی که نسخه استاندارد به باتری 48.4 کیلووات ساعتی بسنده می کند، موتور بزرگتر نسخه دوربرد از یک ذخیره انرژی با ظرفیت 65.4 کیلووات ساعت تغذیه می کند.

هیوندای کونا الکتریک چقدر مسافت را طی می کند و چقدر طول می کشد تا شارژ شود؟

در حالی که هیوندای انواع احتراقی کونا را از آوریل به فروش می رساند، انتظار می رود مدل های الکتریکی آن در آگوست 2023 عرضه شوند. سازنده تا کنون مشخصات پایینی در قیمت ها نگه داشته است. قیمت پایه از فقط زیر 40000 یورو برای نسخه استاندارد از سوی دیگر، برای نسخه دوربرد، شرکت باید حدود 46000 یورو تماس بگیرد. (وضعیت: ژوئن 2023)

هیوندای کونا الکتریک در سال 2023 جانشینی خواهد داشت. سازنده نه تنها باتری، برد و زمان شارژ را بهبود بخشیده است.

سازنده هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت شارژ ارائه نکرده است. زمان شارژ برای شارژ از 10 تا 80 درصد فقط باید روی شارژر سریع باشد حدود 41 دقیقه و بنابراین می توان حدود شش دقیقه سریعتر از نسخه قبلی تکمیل کرد.

هیوندای کونا الکتریک جدید (2023) چه زمانی عرضه می شود؟

ما دوست داریم این خودروهای نمادین را در نسخه الکتریکی داشته باشیم.

باتری هیوندای کونا الکتریک

در هر سه بعد، هیوندای با کونا الکتریک جدید پیشرفت کرده است. بنابراین مدل موجود از سال 2023 است 4.35 متر طول، 1.83 متر عرض و 1.58 متر ارتفاع. فاصله بین دو محور نیز شش سانتی متر بیشتر از مدل قبلی است و بنابراین 2.66 متر است. ابعاد بزرگتر نیز به نفع صندوق عقب است که حجمی معادل 723 لیتر با تا شدن صندلی عقب ارائه می دهد.

هیوندای کونا الکتریک از سال 2018 وارد بازار شده است. شما می توانید مدل موجود را در ویدیو ببینید.

هیوندای کونا الکتریک چقدر است؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

طبق دستورالعمل WLTP، هیوندای کونا الکتریکی برد بلند به طیف وسیعی از حدود 490 کیلومتر فقط با یک شارژ اگر مدل کوچک‌تر را انتخاب می‌کنید، از قبل مجبور هستید 340 کیلومتر برگشت به سوکت