هیبریدی ثابت می کند که چه مشکلی در خودروهای الکتریکی وجود دارد

لکسوس LBX، اولین کراس اوور کامپکت خود را معرفی کرد

قرار است سفارشات LBX در اکتبر 2023 آغاز شود و تحویل آن در سال 2024 آغاز شود. را قیمت نهایی هنوز مشخص نیست از سطح مدیریت لکسوس اما گفته می شود که با قیمت ها بین 35000 تا 37000 یورو قابل انتظار است (منبع: Automotive News Europe). پنج نوع تجهیزات باید از نظر قیمت به یکدیگر نزدیک باشند.

این دقیقاً جایی است که توجیه LBX نشان داده شده است. مشتریانی که لکسوس را انتخاب می کنند، الف کراس اوور کامپکت SUV از برند لوکس – و حتی به اندازه یک خودروی برقی سطح پایه فعلی برای آن هزینه نکنید. را شناسه.3 برای مثال از VW اکنون از 39995 یورو شروع می شود – توجه داشته باشید، پس از کاهش قیمت.

این ادعا در فضای داخلی نیز منعکس شده است، جایی که لکسوس بر روی یک صفحه نمایش لمسی متمرکز و مواد با کیفیت بالا قرار می دهد:

انتخاب متریال داخلی یکی از تفاوت های کلیدی بین پنج سطح تریم LBX است. (منبع تصویر: لکسوس)

به موازات محصول جدید، لکسوس یک بار دیگر مشکل خودروهای الکترونیکی کنونی را آشکار می کند: مدل هایی که درایوهای صرفاً الکتریکی دارند بسیار گران هستند – به خصوص در کلاس کامپکت.



منبع

برای بسیاری از تولیدکنندگان و مشتریان بیشتر و بیشتر، خودروهای الکترونیکی حرکت آینده هستند. با این وجود، تعداد بسیار کمی از موتورهای احتراقی کار خود را انجام داده‌اند. لکسوس اکنون با یک کراس اوور هیبریدی جدید وارد قلمروی کاملاً جدیدی می شود – و نشان می دهد که هنوز چه مشکلاتی در مورد خودروهای الکتریکی پیش می رود.

لکسوس در ردپای تویوتا: کراس اوور لوکس برای کلاس کامپکت

اکنون گفته می شود که LBX محبوب ترین در بین مشتریان اروپایی است کلاس جمع و جور را بدون قربانی کردن تجمل به کار بگیریدکه مشتریان لکسوس به آن عادت کرده اند. به گفته سازنده، اینها شامل بهبود کنترل کشش، سیستم ترمز تنظیم شده، ارتعاشات را به حداقل رساند و سکوت در حین رانندگی که با ادعای حق بیمه همراه است.

همچنین، لکسوس دارای درایو هیبریدی کامل اصلاح شد. جزئیات فنی هنوز تا حد زیادی عقب مانده است. با این حال، باتری بهبود یافته برای یک بالقوه در نظر گرفته شده است نسبت بیشتری از رانندگی تمام الکتریکی مراقبت از موتور الکتریکی را می توان به طور مستقل در سرعت های بالاتر نیز استفاده کرد.

خودروهای الکترونیکی ارائه شده: قیمت لکسوس استرومر را پیر جلوه می دهد

با LBX قرار می دهد لکسوس چیزی که هنوز از برند لوکس ژاپنی به آن عادت نکرده ایم: یکی کراس اوور جمع و جور با هاچ بک به بهترین شیوه تویوتا. رابطه بصری درون گروه را به سختی می توان نادیده گرفت. جای تعجب نیست که لکسوس پلتفرم را با تویوتا یاریس کراس، در میان دیگران، به اشتراک می گذارد – البته به شکلی بسیار متفاوت.

بنابراین LBX در مورد این بود فاصله بین دو محور 20 سانتی متر بزرگ شده است، در حالی که ابعاد خارجی به سختی با اصلی متفاوت است. با کراس اوور، لکسوس به صراحت بازار اروپا را هدف قرار داده و شکاف را در محدوده کاهش می دهد. کوپه اسپرت، SUV، سدان – برند لوکس گروه تویوتا این کار را انجام نداده است.

لکسوس آخرین مدل خود را اینگونه معرفی می کند: