نینتندو قوانین خودش را می شکند – به نفع طرفداران

با این حال، به نظر نمی رسد نینتندو هیچ استثنایی رسمی برای این مورد خاص قائل نشده باشد پوکمون زرشکی و زرشکی صحبت کرده بودن به عنوان مثال، در توییتر، بازیکنی ایمیلی از خدمات مشتری به اشتراک گذاشت که از بازپرداخت خودداری می کرد. بنابراین بسته به منطقه ای که طرفداران با نینتندو در آن تماس دارند نیز ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد (منبع: توییتر).

احمقانه ترین باگ ها و اشکالات Pokémon Crimson and Crimson را اینجا ببینید:

بازپرداخت بازی سوییچ چیز مطمئنی نیست

نسخه‌های جدید پوکمون Crimson & Crimson بالاخره آمدند. با این حال، راه اندازی بر روی سوئیچ هر چیزی جز نرم بود. برخی از طرفداران آنقدر از وضعیت RPG ناامید شده اند که حتی خواهان بازپرداخت هستند. نینتندو به طور شگفت انگیزی در اینجا مفید است.

Pokémon Legends: Arceus

Pokémon Crimson and Crimson: طرفداران پول خود را پس می خواهند

با وجود شکایات زیاد طرفداران، در حال فروش است پوکمون زرشکی و زرشکی دیوانه کننده خوب به نظر می رسد نسبتاً تعداد کمی از بازیکنان خواهان بازپرداخت هستند. پیتر هریچوک، کارشناس GIGA می‌ترسد که این دقیقاً به همین دلیل است که مشکلات تغییر نخواهند کرد.





منبع

برای یکی بازپرداخت با این حال، آنها باید از ناشر نینتندو عبور کنند. طرفدارانی که نسخه Pokémon خود را به صورت دیجیتالی در eShop خریداری کرده اند، در واقع کارت های بدی در اینجا دارند. در وب سایت خود، سازنده سوئیچ به صراحت اعلام می کند که تمام خریدها نهایی هستند و نمی توان آنها را لغو کرد (منبع: نینتندو).

حتی اگر نینتندو یک بار اجازه بازپرداخت را بدهد، طرفداران نباید روی آن حساب کنند. در نظرات در Reddit، برخی از بازیکنان مشکوک هستند که این احتمالاً فقط است یک بار در هر حساب نینتندو ممکن است.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که نینتندو قوانین خودش را در اینجا چندان سختگیرانه نمی‌پذیرد. چندین گزارش در مورد Reddit از بازیکنانی که پول خود را پس گرفتند وجود دارد. تنها کاری که آنها باید انجام می دادند این بود با پشتیبانی نینتندو تماس بگیرید و نارضایتی خود را از Pokémon Crimson و Crimson توضیح دهید (منبع: Reddit).

اندکی پس از انتشار پوکمون زرشکی و زرشکی نارضایتی زیادی از نسخه های جدید آنلاین وجود دارد. شایع ترین شکایات مربوط به عملکرد ضعیف و اشکالات و اشکالات بسیاری است که بازی نقش آفرینی را به یک فاجعه فنی واقعی تبدیل می کند. برای برخی از طرفداران اکنون تنها یک راه وجود دارد: آنها پول خود را پس می خواهند.

رهایی:2022/01/28