نیروگاه بالکن به زودی در آلدی؟ نظرات تخفیف در مورد سیستم های خورشیدی کوچک

تاکنون قوانین کاملاً سختگیرانه ای در مورد نیروگاه های بالکن در آلمان وجود داشته است. VDE اخیراً به طور شگفت‌انگیزی اعلام کرد که یک تسهیل قوی در نظر گرفته شده است. تا 800 وات توان خروجی باید مجاز باشد. دوشاخه شوکو و یک متر فراری قدیمی دیگر نباید مشکلی ایجاد کنند. برای این منظور قرار است یک سوئیچ کنتاکت محافظ عیب جدید نصب شود. مدتی طول می کشد تا قوانین جدید اجرایی شود. در حال حاضر باید این دستورالعمل ها را رعایت کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع تاکنون فقط می‌توانید سیستم‌های خورشیدی مینی را از نمایندگی‌های ویژه خریداری کنید که سیستم‌های خورشیدی بزرگ را نیز ارائه می‌دهند. با این حال، با یک پیشنهاد، نتتو به یک موفقیت واقعی دست یافته است. در آنجا می توانید مجموعه کامل نیروگاه بالکن را با قیمتی جذاب خریداری کنید. این مطمئناً از توجه تخفیف‌دهنده‌های رقیب دور نمانده است، بنابراین ما در واقع تصور می‌کردیم که Aldi دیر یا زود به این موضوع می‌پرد. الدی نورد در حال حاضر بیانیه ای برای heise داده است. سخنگویی گفت: ما در حال حاضر با موضوع نیروگاه های بالکن سروکار داریم و بازار را رصد می کنیم.» البته هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

هزینه های بالای انرژی باعث می شود افراد بیشتری به نیروگاه های بالکن علاقه مند شوند. اینها مینی سیستم های خورشیدی هستند که هزینه زیادی ندارند و می توانند قبض برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. به گفته نتتو، آلدی به زودی می تواند چنین نیروگاه بالکنی را بفروشد.

نیروگاه بالکن به زودی در آلدی: این چیزی است که تخفیف دهنده می گوید

Aldi در ماه‌های اخیر روی چندین روند جهش کرده است، مانند بخاری‌های برقی، بخاری‌های مادون قرمز، ژنراتورهای بنزینی و دیزلی و بسیاری از محصولات دیگر که روح زمانه را برآورده می‌کنند. بنابراین تصمیم برای فروش نیروگاه های بالکن باید تنها به این بستگی داشته باشد آیا آلدی یک شریک قابل اعتماد پیدا می کندکه قیمت خوبی دارد و همچنین می تواند تحویل دهد. در Netto شما باید تا 40 روز صبر کنید، تقاضا برای سیستم های خورشیدی کوچک بسیار زیاد است. اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که حتی ارزان‌تر هستند.

در این ویدیو به شما خواهیم گفت که آیا یک نیروگاه بالکن ارزش دارد یا خیر:

مشخصات جدید برای نیروگاه های بالکن در نظر گرفته شده است