نیروگاه بالکن با 1800 وات: Wunder-Box این امکان را فراهم می کند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

در آلمان قوانین مربوط به نیروگاه های بالکن نسبتاً سختگیرانه است. حداکثر 600 وات امکان پذیر است و پریز برق در واقع ضروری است، اما معمولاً این مشخصات نادیده گرفته می شود و از سوکت شوکو استفاده می شود. در حالی که بازنگری قوانین در حال کار است، در حال حاضر راه حلی وجود دارد که نیروگاه های بالکن تا 1800 وات امکان پذیر است. در صورت استفاده از حافظه، حتی 3800 وات امکان پذیر است. این بدان معنی است که یک منظومه خورشیدی عظیم می تواند به راحتی توسط هر کسی بدون برقکار متصل شود. که این امکان را فراهم می کند مانیتور فید ready2plugin (به سازنده نگاه کنید).

افزایش شدید قیمت برق باعث شده است که علاقه به نیروگاه های به اصطلاح بالکن منفجر شود. شما می توانید یک سیستم خورشیدی کوچک را با پول نسبتاً کمی خریداری کنید و به صورت رایگان برق تولید کنید. نیروگاه های بالکن در حال حاضر در آلمان نسبتاً محدود هستند، اما یک جعبه معجزه کوچک باید به طور قانونی قدرت کامل را آزاد کند.

نیروگاه بالکن تا 1800 وات امکان پذیر است

در این ویدیو به شما می گوییم که چرا یک نیروگاه بالکن برای همه ارزشمند است:

قیمت نیروگاه های بالکن به شدت کاهش یافته است

حتی اگر نمی خواهید یک نیروگاه بالکن بزرگ با 1800 وات یا بیشتر بسازید، باید یک سیستم مینی خورشیدی معمولی را در نظر بگیرید. قیمت ست های کامل به شدت کاهش یافته است، بنابراین می توانید ارزان شروع کنید. علاوه بر این، در حال حاضر یارانه های سخاوتمندانه ای وجود دارد که خرید را دلپذیرتر می کند.

به صورت اختیاری، یک باتری نیز می تواند متصل شود که برق اضافی در آن ذخیره شده و در صورت نیاز دوباره آزاد شود. مانیتور خوراکی ready2plugin اساساً امکانات باورنکردنی یک منظومه شمسی کوچک را آشکار می کند، همانطور که واقعاً باید باشد. مشمول این سیستم میزان مصرف برق واقعی را کنترل می کند و می تواند دقیقاً قدرت مورد نیاز را ارائه دهد. به این ترتیب، برق هدر نمی رود، خطر امنیتی در خانه وجود ندارد و شبکه های برق به خطر نمی افتند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مانیتور فعلی به راحتی به اینورتر و ماژول های خورشیدی متصل می شود. علاوه بر این، یکی اتصال به منبع تغذیه خانگی برقرار شد، به طوری که مانیتور برق همیشه می داند چقدر انرژی در خانه نیاز است و زمانی که ماژول های خورشیدی انرژی کافی را ارائه می دهند آن را در دسترس قرار دهد. همه اینها از طریق سوکت معمولی کار می کند، زیرا برق مستقیما مصرف می شود. کنتور برق معکوس نیز مشکلی ندارد، زیرا می توان آن را طوری تنظیم کرد که هیچ برقی به شبکه تغذیه نشود.