نتفلیکس طلایی برای دفع ادرار شما

هرکسی که اشتراک تبلیغاتی را انتخاب کند، می‌تواند در حمام استراحت کند و در حین اجرای تبلیغات خیال خود را راحت کند – با علم به اینکه نتفلیکس به شما تخفیف در قیمت می دهد. درست مثل تلویزیون خطی.

آنچه ما هنوز نمی دانیم: این سطح اشتراک جدید با چه قیمتی شروع می شود؟ گفته می شود نتفلیکس از زمان نشست صنعت تبلیغات برای باز کردن تبلیغ کنندگان استفاده کرده است. اینکه چه کسی چقدر سرمایه‌گذاری می‌کند بر میزان پولی که نتفلیکس در نهایت می‌گیرد نیز تأثیر می‌گذارد. این امکان کاملاً وجود دارد که اشتراک تبلیغاتی در آلمان آغاز نشود، بلکه در ابتدا در ایالات متحده آمریکا یا سایر بازارها شروع می شود. اکنون شروع کار برای سال 2023 تعیین شده است.

ژوئن 2022: جدید در نتفلیکس

برای مشتریان نتفلیکس نیازی به نگرانی نیست: قیمت‌ها در حال حاضر افزایش نمی‌یابد

نتفلیکس تبلیغات را نشان خواهد داد. این همان چیزی است که تد ساراندوس، مدیر عامل شرکت، در Cannes Lions 2022، یکی از نمادین ترین گردهمایی های تبلیغاتی، رسمیت داد. حضور رئیس نتفلیکس در آنجا به تنهایی گویای این موضوع است، اما ساراندوس آن را واضح تر بیان کرد:

تازه در ژوئن در نتفلیکس:

حداقل یک چیز خوب از اعلامیه سارانوس آشکار می‌شود: نتفلیکس نمی‌خواهد ارزان‌ترین قیمت اشتراک را تا کنون بگیرد، تبلیغات را در آنجا معرفی کند. به سادگی قیمت تمام پیشنهادات قبلی را افزایش دهید. مشتریان احتمالاً از این مرحله در امان خواهند ماند – یک تصمیم خوب.

دنیای استریم دیگر هرگز مثل سابق نخواهد بود: روزهای بدون تبلیغات رو به پایان است. نتفلیکس اکنون پس از ماه ها شایعات و گمانه زنی ها، یک بار برای همیشه این موضوع را روشن کرده است. اما مهمترین سوال همچنان باز است.

نتفلیکس

رئیس نتفلیکس بسته می شود: اشتراک تبلیغاتی به زودی آغاز می شود

با این وجود، مشترکان آلمانی از افزایش قیمت ها در امان نیستند. اشتراک گذاری حساب، که سال ها تحمل شده است، باید به زودی پایان یابد – یا فقط هزینه بیشتری داشته باشد. نگاهی به کنیا نیز نشان می‌دهد که نتفلیکس با قیمت‌هایش انعطاف‌پذیر است: از سال گذشته نسخه رایگان با محتوای محدود را در آنجا ارائه می‌دهد.



منبع

ما قشر زیادی از مشتریان روی میز نداشتیم، این افرادی هستند که می گویند: “هی، نتفلیکس برای من خیلی گران است و من مشکلی با تبلیغات ندارم.” ما در حال معرفی یک ردیف تبلیغاتی هستیم. همانطور که امروز می دانید، ما به نتفلیکس تبلیغات اضافه نمی کنیم. ما در حال راه اندازی یک ردیف تبلیغاتی برای افرادی هستیم که می گویند: “هی، من قیمت کمتری می خواهم و تبلیغات را تماشا می کنم.” (منبع: هالیوود ریپورتر)