مشتریان نظر روشنی دارند

برای قرار دادن این موضوع: اگرچه کاهش تقاضا پس از سه ماهه کریسمس ممکن است در ابتدا غیرعادی نباشد، اما در واقع گامی است که هر سال انجام می شود، اما با این وجود وجود دارد. دلیل نگرانی. تعداد کمی از کارشناسان در حال حاضر می خواهند در مورد ارقام کاهش فروش، به عنوان مثال برای AirPods، بدانند. تخمین زده می شود که سال گذشته 73 میلیون هدفون اپل فروخته شد و انتظار می رود تنها 63 میلیون در سال 2023 فروخته شود. اپل همچنین احتمالاً بی میلی مداوم مشتریان را برای خرید احساس می کند.

یکی از مدیران تامین کننده ناشناس اپل گفته است: “اپل به ما هشدار داده است که از سه ماهه منتهی به دسامبر، ما سفارش های کمتری را برای تقریبا تمام خطوط تولید دریافت می کنیم، تا حدی به این دلیل که تقاضا به اندازه کافی قوی نیست.” حالت های آشفته با اشاره به اختلالات و عوارض مداوم در تولید، صحبت کرد.

نسل دوم AirPods Pro در تریلر اپل

Ergo: حتی با وجود طرفداران اپل، یورو یا دلار دیگر به اندازه سال های گذشته شل نیستند. را اعتصاب خرید عواقب جدی برای اپل نیز دارد.

یادآور می‌شویم: به دلیل قفل‌های مختلف COVID، تولید آیفون 14 پرو (Max) که تقاضای زیادی داشت، بارها متوقف شد، اما اخیراً توانست به حالت عادی بازگردد.

نزدیک شدن به “اعتصاب خرید” در سال 2023 به اپل می رسد

جدیدترین ایرپادهای اپل در ویدیو:

آنچه می توانید از اپل در سال جدید انتظار داشته باشید:

چشم انداز غم انگیز برای لوازم الکترونیکی مصرفی، حتی اپل دیگر در سال 2023 به طور کامل از این موضوع محافظت نمی کند. اولین نشانه: اپل از تامین کنندگان خود می خواهد قطعات کمتری برای ایرپاد، مک بوک و خانواده اپل واچ تولید کنند. دلیل: تقاضای کمتر مشتریان (منبع: Nikkei Asia).

سال گذشته اپل توانست رکوردهای فروش جدیدی را ثبت کند، اما اوضاع برای سال جدید چندان خوب به نظر نمی رسد. اکنون سازنده آیفون حتی مجبور شده است که ترمز کند. مشتریان نظر روشنی دارند و قبل از خرید منتظر می مانند.

سیب

اپل سفارشات تامین کنندگان را کاهش می دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع