مد عظیم، عاشقانه های شیطانی را وارد بازی می کند، صنف دزدان را بازسازی می کند

آیا شما نیز از صنف دزدان در Skyrim ناامید شدید؟ چه بله و چه خیر، یک برنامه نویس وظیفه خود را برای بهبود تجربه شما به عنوان یک دزد در Skyrim قرار داده است. در ابتدا او فقط مراقب برینیولف غیردوستانه بود که با اولین مد خود شروع کرد همنشین و عاشقانه (منبع: «برینجولف برای تو وقت دارد» اثر الیزابت جکسون هال). امکانات جدید مهمی نیز در آنجا به صنف سارقان اضافه شد: به عنوان مثال، حمامی که می توانید نیمه برهنه (یا کاملا برهنه؟) با دوستان خود استراحت کنید. خوب، اگر این مکان مناسب برای پروانه ها در شکم شما نیست؟

آیا شما هم از صنف دزدان در Skyrim ناراضی بوده اید؟ یک مد بزرگ یک درمان را فراهم می کند – و همچنین یک عاشقانه جالب را وارد بازی می کند.

The Elder Scrolls V: Skyrim

زبان ها:آلمانی

اما این همه ماجرا نیست، هال اکنون کل انجمن دزدان را نیز ارتقا داده است – با بد، عاشقانه، چهار سیاه چال جدید، ماموریت های جدید و بیش از 1000 عبارت گفتاری جدید، همه چیز به انگلیسی تنظیم شده است. شما می توانید مد عظیم را از Nexus-Mods دانلود کنید (منبع: “Brynjolf and the Riften Guild – Birthright” اثر Elizabeth Jackson Hall).

بنابراین مد هال به هیچ وجه فقط یک عاشقانه جدید نیست. در عوض، محتوای رایگان در پایان انجمن دزدان گسترش می یابد و Rune شما به تا راز گذشته اش را بگشاید. به همین ترتیب، تعدادی ماموریت در ارتباط با عاشقانه Brynjolf وجود دارد که در پایان آن ها، دزد بداخلاق را بسیار بهتر می شناسید.

مجوز:پیش نمایش

اگر قصد سفر بعدی خود به Skyrim را دارید، نصب این مد جدید را فراموش نکنید – و انجمن دزدان را به روشی کاملاً جدید تجربه کنید.



منبع

نسخه:1.9.32.0.8