قیمت گاز افزایش می یابد؟ این را با گرمایش گازی خود فراموش نکنید

حداکثر زمانی که قیمت های بالاتر اعمال می شود، حداقل باید سعی کنید در مصرف بنزین صرفه جویی کنید. با وسایل بسیار ساده مصرف خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده ام و پول زیادی را پس انداز کرده ام. Stiftung Warentest همچنین نکاتی را در مورد چگونگی صرفه جویی در هزینه های انرژی در زندگی روزمره گردآوری کرده است.



منبع

حالا من را هم گرفت. نامه هولناک تامین کننده گاز من در آخر هفته در صندوق پستی فرود آمد و خبر بدی را ارائه کرد. قیمت بنزین بیش از دو برابر خواهد شد اول آبان ماه پیش پرداخت گرمایش گاز به شدت افزایش می یابد. برای اطمینان از حسابداری صحیح، اگر شما هم گرفتار شدید، یک کار مهم وجود دارد که باید انجام دهید.

حتما قبل از افزایش قیمت کنتور گرمایش گاز را مطالعه کنید

شما می توانید قرائت کنتور گاز را مشاهده کنید بسیاری از ارائه دهندگان از طریق پورتال آنلاین، از طریق نامه یا تلفن. این نامه همچنین بیان می کند که چگونه می توان قرائت کنتور برای گرمایش گاز را منتقل کرد. معمولاً 2 هفته فرصت دارید تا به ما اطلاع دهید. تنها نکته مهم این است که ارزش را در 31 اکتبر بخوانید. تاریخ افزایش قیمت ممکن است متفاوت باشد – بسته به زمان افزایش قیمت بنزین شما.

شما می توانید در هزینه برق با یک نیروگاه بالکن صرفه جویی کنید:

اگر قیمت بنزین چند برابر شود چه باید کرد؟

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که قیمت بنزین دو برابر نشود، بلکه ده برابر شود. در بیشتر موارد، اینها تامین کنندگان گاز هستند که قراردادهای بلندمدت ندارند، اما گاز طبیعی را در مدت کوتاهی تهیه می کنند. قیمت ها اخیراً افزایش یافته است. در چنین شرایطی باید از حق فسخ ویژه خود استفاده کنید. شیر گاز هم براتون بسته نمیشه چون تو تامین اولیه می افتید. قیمت در آنجا نیز باید نسبتاً بالا باشد، اما نه به اندازه ای که اگر قرار است قیمت بنزین چند برابر شود. در موارد دشوار، حمایت از مصرف کننده در منطقه شما نیز می تواند کمک کند.

اگر شما هم مثل من نامه ای دریافت کرده اید که در آن تاریخ افزایش قیمت بنزین را اعلام می کند، باید حتما کنتور گاز گرمایش گاز را در تاریخ مقرر مطالعه کنید. در مورد من، قیمت گاز طبیعی از 6.55 سنت به 14.35 سنت در هر کیلووات ساعت در اول نوامبر افزایش می یابد. بنابراین تخفیف من دو برابر می شود. بنابراین در 31 اکتبر من کنتور گاز را می خوانم و به ارائه دهنده خود مقدار دقیق را می دهم. این تنها راه برای اطمینان از صحت صورتحساب است. در غیر این صورت مصرف تخمین زده می شود. در بدترین حالت، این می تواند منجر به پرداخت بیشتر شما شود.