قیمت باطری ماشین ، خرید و فروش اینترنتی باتری خودرو آنتایم، فروشگاه اینترنتی باطری خودرو | نکاس باتری

دلیل اهمیت این نکته برای این قطعه مهم ، کاهش طول عمر مفید باتری و عملکرد ضعیف آن در ابتدای مصرف شما در مدار برقی وسیله نقلیه ، ژنراتور و یا دستگاه ups شماست. بنابراین با دقت به این مورد در هنگام خرید از هزینه های بیهوده کاسته و زمان و پول خود را پس انداز نمایید . بنابراین عمر خودرو رابطه مستقیم با باتری ماشین شما دارد، به همين دليل اگر به دنبال باتری هستيد که می تواند باعث افزايش عمر خودرو شود ، بايد به سراغ بهترين برندهای باتری خودرو برويد. خیابان ها، بزرگراه ها به دليل زمينهای ناهموار، پیچ و خم های ناگهانی و تیز برای هر وسيله نقليه خطرناک هستند.

باتری 90 آمپر D31 اوربیتال وان

از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید.

وب سایت های زیر مجموعه

اگر از ما، به عنوان نمایندگی باتری اوربیتال، خرید باتری خودرو خود را انجام دهید، کارشناسان نصب باتری ما، تعویض باتری اوربیتال خودرو شما را در کمترین زمان، با رعایت نکات اصولی و فنی، به صورت رایگان انجام خواهند داد. سلام دوست عزیز عمر مفید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد و پس از این مدت بهتر است باتری خودرو را تعویض نمایید. اگر خودروی شما کم کارکرد است احتمال دارد که باتری خودرو بیشتر از 2 سال نیز کار کند با این حال اگر مدتی را نمیخواهید از خودرو استفاده کنید بهتر است سر باتری منفی را جدا کرده تا باتری خودرو دیشارژ نشود و باعث افزایش طول عمر باتری خودرو شود.

کابل اتصال باتری خودرو مدل A10K طول 2 متر

کیان باتری یکی از فروشگاه های تخصصی فروش باتری ماشین و باتری یو پی اس است که به صورت شبانه‌روزی و روزانه خدمات خود را ارائه می دهد. قیمت های درج شده بر روی محصولات این فروشگاه براساس نرخ مصوب اتحادیه باتری سازان می باشد. از دیگر مزیت های این فروشگاه، خرید باتری های خارجی و داخلی با گارنتی معتبر است که مطابق با تاریخ آخرین تولید آنها به مشتریان عرضه می شود.

این کارخانه تولید کننده باتری خودرو، در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰ هزار متر مربع در فاز ۲ منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس احداث شد و در سال ۱۳۹۳ فاز اول به بهره برداری رسید. شرکت تولیدی صنعتی ویستا الکتریک رایکا در سال 1384 (تحت عنوان شرکت اندیشکاران کاران راد) تأسیس شد و جهت تأمین نیاز داخل و صادرات، فعالیت خود را در کارخانه تولید باتری واقع در تبریز، 15 کیلومتری جاده آذرشهر، شهرک صنعتی سلیمی آغاز نمود. محصولات این شرکت شامل تولید باطری اسیدی تولید و هم باطری اتمی می باشد. برنا باطری برای انواع ماشین های داخلی و خارجی باطری مخصوص برای آن خودرو را تولید می کند.

  • به منظور دسترسی سریعتر به برند مد نظر خود می توانید از فیلتر یا صافی که در تلفن همراه قسمت بالای صفحه و در رایانه سمت راست صفحه قرار گرفته است استفاده کنید.
  • یه سوال داشتم از خدمتتون باتری جک اس 5 با بقیه باتری ها فرق داره؟ من از باتری فروشی خواستم باتری بخرم براش گفتن که موجود نداره و باتری ماشین من انگار بر عکس بقیه باتری هاست.
  • 60 تا 80 درصد باتری خودرو قابل بازیافت است، از این طریق می توانید در حفاظت از محیط زیست دخیل باشید.
  • از آمپر باتری های 4.5 آمپر تا باتری 18 آمپر دارای 12 ماه گارانتی تعویض هستند.
قیمت باطری ماشین ، خرید و فروش اینترنتی باتری خودرو آنتایم، فروشگاه اینترنتی باطری خودرو | نکاس باتری