اخیراً تورم اندکی 0.4 درصد کاهش یافته است. با این حال، نمی توان از تغییر روند صحبت کرد، زیرا نرخ تورم در ماه نوامبر همچنان 10 درصد بود و بنابراین دو رقمی بود – به ویژه که بسیاری از شهروندان در حال حاضر افزایش قیمت را از تامین کنندگان برق و گاز خود در صندوق پستی دریافت می کنند. این شما را تحت فشار قرار می دهد تا پس انداز کنید. با این حال، آلمانی ها نمی توانند از ارائه دهندگان تلفن همراه انتظار پشتیبانی داشته باشند.

رئیس o2 انتظار قیمت های بالاتری دارد

زمان برای یک تغییر؟

o2 در آخرین مکان قرار می گیرد – و همچنان جشن می گیرد

مارکوس هاس، رئیس آلمانی شرکت مادر o2 Telefónica، به کاهش قیمت تلفن همراه اعتقادی ندارد. این مرد 50 ساله روز یکشنبه در گفت و گو با جهان گفت: “عملکرد بیشتری وجود خواهد داشت و قیمت ها به سمت صعودی خواهند رفت.” به هر حال، مشتریان در مقابل دریافت می کنند کارآمدتر. اما من افزایش قیمت ثابتی را بدون عملکرد بیشتر در ارتباطات سیار نمی بینم.

پول دیگر چندان شل نیست: تورم و قیمت انرژی مردم را مجبور به پس انداز می کند. مارکوس هاس، رئیس o2 می‌گوید، آلمانی‌ها در ارتباط با ارتباطات سیار نیز باید عمیق‌تر در جیب خود فرو روند. شماره 3 در میان اپراتورهای تلفن همراه آلمان در حال برنامه ریزی خاموشی است.