فصل 3 یکی از بهترین سریال های موجود قبلا

فصل سوم همه چیز را دارد – کمی پیش بینی:

همچنین تصور می کردیم که هواداران این کشور باید تا پایان ماه مارس صبر کنند. اما اکنون همه چیز متفاوت است و Disney+ با شروع زودتر فصل 3 “اورویل” غافلگیر می کند.

معمولاً فرض بر این بود که قسمت‌های جدید فقط در پایان ماه مارس، یعنی زمانی که تمام 10 قسمت در Pro 7 پخش شده بودند، روی دیزنی پلاس آلمان قرار می‌گیرند. اما دیگر لازم نیست آنقدر منتظر بمانید. از این پس، و بنابراین از 18 ژانویه، اکنون وجود دارد یک قسمت جدید در سرویس پخش هر چهارشنبه. Disney+ هیچ تبلیغات خوبی برای آن انجام نداد، حتی ما از این شروع اولیه بسیار شگفت زده شدیم.

سریال علمی تخیلی ست مک فارلین، خالق Family Guy، قطعا ارزش دیدن را دارد. اگر Star Trek TNG (Starship Enterprise – The Next Century) را دوست داشتید، “The Orville” را حتی بیشتر دوست خواهید داشت. داستان هایی با قلب و ذهنکه ارزش فکر کردن را دارند همچنین قابل ذکر است که از طنز نیز غفلت نمی شود.

واقعا باید ببینیش

در این کشور، فصل سوم “The Orville” در حال حاضر روی Pro 7 – البته با تبلیغات – در حال اجراست. با این حال، در جای دیگر، «اورویل – افق های جدید»، همانطور که فصل جاری نامیده می شود، در حال حاضر به طور کامل و بدون وقفه تبلیغاتی در دیزنی + موجود است. به عنوان مثال، اگر با یک سرور VPN کانادایی تماشا می کنید، می توانید تمام قسمت ها را ببینید – ما در مورد این ترفند گزارش دادیم.

اکنون در دیزنی + در آلمان موجود است: The Orville – New Horizons

تریلر The Orville: New Horizons از Disney+

این سریال به طور کلی 77 درصد در Rotten Tomatoes (89 درصد در رای دادن بینندگان) به دست آورده است. فصل سوم حتی به 100 درصد می رسد با منتقدان حرفه ای در واقع می توان از یکی از بهترین سریال های فعلی صحبت کرد. به خصوص عالی: قسمت‌های فصل جاری اغلب بیش از یک ساعت طول می‌کشند و بنابراین تقریباً بلند مدت هستند.

به اختصار: اگر تمایلی به تبلیغات ندارید، اکنون می‌توانید هر چهارشنبه هر چهارشنبه در دیزنی پلاس منتظر قسمت جدیدی از سرگرمی‌های جریانی درجه یک باشید. کاپیتان اد مرسر (ست مک فارلان) و خدمه اورویل در انتظار شما هستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع