مجموعه Tal Rasha’s Elements در فصل 27 Diablo 3 تغییرات قابل توجهی دریافت کرد و اکنون یکی از بهترین گزینه ها برای بازیگران است. ما تمام موارد و توانایی های ساخت را به شما نشان می دهیم.

دیابلو 3

با مجموعه تال راشا بر روی شانه های خود، شما دائماً شهاب هایی را احضار خواهید کرد که به دشمنان خود یاد می دهند که چگونه ذوب شوند. برخلاف امتیاز ست نسبتاً ضعیف، عملکرد عناصر تال راشا به طور قابل توجهی در فصل 27 اصلاح شد و اکنون یکی از بهترین ساخت‌های بازی است.

گالری عکس را شروع کنید(12 تصویر)

Emoji Quiz: آیا می توانید این 11 عنوان بازی ویدیویی را حدس بزنید؟

تال راشا: تجهیزات

شماها آیا شما به آن نیاز دارید حلقه تزئینات سلطنتی برای دریافت جایزه کامل ست عناصر تال راشا. در نسخه ما از ساخت، این در Kanai’s Cube فعال است.

تال راشا: مکعب کانایی

تال راشا: گوهرها

شما این سه جواهر افسانه ای را در طلسم و دو حلقه خود قرار می دهید:

فصل 27: ندای نور

هنگامی که یک گلدان فرشته را پیدا کردید، می توانید یکی از اقلام خود را با یکی از سه توانایی خود برکت دهید. ما ترکیب زیر را توصیه می کنیم:

هدف – شی: وزیر اعظم

قابلیت: زره تهاجمی

تال راشا: توانایی ها

توانایی های Diablo 3 Tal Rasha
با این مهارت ها، ساخت شما به طور بهینه مجهز است. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

اطمینان حاصل کنید که زره های طوفان خود را همیشه فعال کرده اید تا 80 درصد از آسیب های وارده را کاهش دهید. با این حال، تنها در صورتی می توانید به این ارزش بالا برسید که هاله حلقه کارینی را نیز بپوشید.

دانش بازی خود را ثابت کنید: آیا می توانید همه این آرم ها را تشخیص دهید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.