شیائومی و سونی به نیروها پیوستند

اخیرا شیائومی یک ردیاب تناسب اندام جدید نیز معرفی کرده است:

بنابراین شیائومی واقعاً به سراغ 12S Ultra می رود. نه تنها لایکا، یک متخصص دوربین که به هوآوی در تاج و تخت دوربین کمک کرد، وارد شد، بلکه اکنون از سونی در توسعه سنسور 1 اینچی نیز پشتیبانی می کند. این یکی باید دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل و به خصوص پیکسل های بزرگ، که مقدار متناظری از نور را می گیرند و به کیفیت تصویر یک دوربین کامپکت با کیفیت نزدیک می شوند. با این حال، برای انجام این کار، نرم افزار نیز باید مناسب باشد، زیرا در نهایت مسئول نوع عکسی است که تولید می شود.

محتوای خارجی قابل نمایش نیست.

Xiaomi Smart Band 7: این چیزی است که ردیاب تناسب اندام جدید می تواند انجام دهد

رویداد شیائومی در 4 جولای 2022

توسعه سنسور جدید سونی دارای هر دو شرکت است بالغ بر 15 میلیون دلار. هر دو شرکت هزینه ها را به اشتراک گذاشتند (منبع: Weibo). هر دو شرکت از نتیجه بسیار راضی هستند و یکدیگر را تحسین می کنند. این سنسور ابتدا در شیائومی 12 اس اولترا نصب خواهد شد، اما سپس به سایر شرکت ها نیز عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توان با این همکاری، عکاسی از گوشی‌های هوشمند در بخش گران‌قیمت را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

شیائومی در گذشته با شرکت های مختلفی برای توسعه قطعات کار کرده است. این شرکت چینی Xiaomi 12S Ultra را انتخاب کرده است با سونی متحد شد و یک سنسور 1 اینچی با IMX989 توسعه داد، که هدف آن بازتعریف استانداردها در عکاسی با گوشی های هوشمند است. این جزئیات قبلاً در توییتر اعلام شده بود:

شیائومی تا چند روز دیگر گوشی‌های هوشمند رده بالایی را معرفی می‌کند، از جمله در نهایت یک مدل Ultra که می‌تواند با رقبا همراهی کند. با استفاده از این تلفن همراه، شرکت چینی مستقیماً با سونی همکاری کرد تا بهترین دوربین گوشی های هوشمند موجود در بازار را ایجاد کند.

شیائومی

شیائومی 12 اس اولترا با سنسور 1 اینچی سونی

در 4 جولای 2022، شیائومی گوشی های هوشمند جدید سری 12 S را به طور رسمی معرفی می کند. این شرکت چینی تایید کرده است که Xiaomi 12 Ultra قبلا ساخته شده بود، اما این گوشی هوشمند انتظارات را برآورده نکرد. به همین دلیل است که نسخه بهبود یافته Xiaomi 12S Ultra با Snapdragon 8+ Gen 1 اکنون به بازار می آید که واقعاً نشان می دهد که شیائومی چه کاری می تواند انجام دهد. ما و شما فقط می توانیم امیدوار باشیم که این گوشی هوشمند به اروپا و آلمان نیز راه پیدا کند. دستیابی به Xiaomi 11 Ultra سخت بود.



منبع