شروع جدید در فولکس واگن؟ رئیس برند فضیلت آلمانی را به نمایش می گذارد

“فشار افزایش می یابد. برند فولکس واگن باید عمل کند.» این سخنان شدید از زبان کسی است که باید بداند: رئیس برند فولکس واگن، توماس شافر، نامه ای داخلی به کارمندان پرچمدار گروه فولکس واگن نوشت: «ما می بینیم که برند ما – با وجود تمام نقاط قوتش – هنوز از نظر اقتصادی سالم نیست و راه اندازی شده است. کافی است،» همچنین می گوید (منبع: رویترز از طریق Automotive News Europe).

اما چگونه قرار است موفق شود؟ پاسخ در Schäfer: نام تجاری فولکس واگن نیاز به کسب درآمد بیشتری دارد. از حاشیه سود با 3 درصد در سه ماهه اول 2023، او دوباره فولکس واگن را می خواهد تا 6.5 درصد هنوز اقدامات مشخصی ارائه نشده است. این در مورد افزایش کارایی و بهره گیری بیشتر از آن است – هم به طور کلی و هم به ازای هر خودرو فروخته شده.

هر چه بیشتر برندها ID.2 به عنوان مبنایی برای مدل های آنها استفاده کنید، کار باید ارزشمندتر باشد. در Cupra، ID.2 به راوال اسپرت تر تبدیل می شود. اشکودا نیز در حال برنامه‌ریزی یک شاخه است، اما هنوز از جزئیات خودداری می‌کند.

از یک طرف، این به خاطر تسلا است. تولیدکننده آمریکایی ابتدا در چین و سپس در سایر بازارها از جمله آلمان قیمت ها را به شدت کاهش داد. در چین، تولیدکنندگان دیگر واکنش نشان داده‌اند و همچنین خودروهای الکترونیکی خود را ارزان‌تر کرده‌اند – با ضرر در سود. از سوی دیگر فولکس واگن تا کنون این اقدام را رد کرده است.

بهترین و کنونی این همکاری فولکس‌واگن، اشکودا و Seat/Cupra، خودروی الکتریکی جمع‌وجوری است که برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. زیر 25000 یورو افزایش قیمت تا این حد برای خودروسازان به دلیل گران بودن باتری خودروهای برقی یک چالش است.



منبع

فولکس واگن اخیرا محاسبه کرده است برای مبارزه در چین مهم ترین بازار برای خودروسازان. به خصوص وقتی صحبت از خودروهای برقی می شود که برای آینده اهمیت ویژه ای خواهند داشت، بزرگترین سازنده آلمانی هنوز نتوانسته روی زمین محکمی بگذارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

برند فولکس واگن تحت فشار است. این چیزی بیش از یک مشاهده صرف است، زیرا رئیس برند توماس شافر در نامه ای داخلی اینگونه بیان می کند. این برند قرار است تجدید نظر شود و در رژیم غذایی قرار گیرد.

فولکس‌واگن فشار را احساس می‌کند: رئیس برند تدابیر ریاضتی را تجویز کرد

حتی اگر مراحل مشخص هنوز مشخص نیست، نباید در VW به عنوان بخشی از برنامه کارایی و صرفه جویی، مازاد بر کار وجود داشته باشد. در عوض، ظاهراً فرد همچنان به اثرات هم افزایی که احتمالاً ناشی از همکاری نزدیک‌تر بین برندهای حجمی است، تکیه می‌کند. سالانه 3 میلیارد یورو صرفه جویی می شود.

چین نه تنها خودروهای الکترونیکی ارزان را در چمدان خود دارد، بلکه پرچمداران واقعی نیز دارد:

Posterboy ID.2: خودروی برقی جمع و جور باید پیشتاز باشد